نگاهي دقيق به املاك تهران در منطقه 22

املاك تهران در منطقه 22 به گونه ديگري نمود پيدا مي كند و برج هاي سربه فلك كشيده اي كه چشم هر بيننده اي را به خود جلب مي كند و باعث مي شود كه دقايقي را به اين برج هاي زيبا نگاه كرده و زيبايي آن ها را تحسين كند. منطقه 22 تهران يكي از محل هايي است كه شما مي توانيد برج هاي زيبايي را شاهد باشيد كه حتي دوست خواهيد داشت كه در يكي از اين برج ها ، يك واحد آپارتماني را خريداري كنيد. هريك از اين برج ها، داستان خود را دارد و مشتريان و خريداران مي توانند نحوه و مصالح به كار رفته در آن ها را از مشاورين برج بلند بخواهند تا در اختيار آن ها بگذارد.

املاک تهران

املاك 22 تهران يكي از خاص ترين پروژه ها است

پروژه فرزانگان در املاك تهران 22

اين پروژه يكي از لوكس ترين برج هايي است كه در منطقه 22 تهران ديده مي شود و در بلوار كوهك در حال ساخت است و براي ساخت اين برج زيبا، از مصالح ساختماني بسيار با كيفيتي استفاده شده است. متراژ واحدهادر رنج هاي 105، 125، 175 و 205 متر مربع است و مشخص مي شود كه براي زندگي يك خانواده چهار نفري بسيار مناسب است. قيمت هر متر مربع در اين برج زيبا از 22.000.000 تومان شروع مي شود و اكنون در مرحله نازك كاري است.

پروژه تجاري اداري آرتميس در املاك تهران 22

املاك تهران با اين برج ، زيباتر به نظر مي رسد. اين برج سر به فلك كشيده در قسمت شمالي درياچه چيتگر قرار گرفته و تا يك كيلومتر از ساحل شمالي گسترده شده است. اين برج زيبا در قالب 6 برج ، t1, t2, t3, t4, t5 , بوده كه شركت تعاوني رسا آن ها را بنا كرده است. اين مژده را به شما بدهيم كه ساخت واحدهاي برج t2 تمام شده و در حال پيش فروش است و ساخت واحدهاي برج t3 شروع شده است. هر يك از برج ها كاملا تجاري بوده و كليه امكانات تجاري در اين برج ها، پيش بيني شده است.

املاک تهران 22

دسترسي به بزرگراه و مترو وردآورد از ويژگي هاي املاك تهران در منطقه 22 است

مزيت هاي برج هاي تجاري آرتميس در املاك تهران

نزديكي به درياچه چيتگر باعث شده كه چشم انداز زيبايي داشته باشند. تماشاي اين درياچه بسيار شگفت انگيز است و هر كسي دوست دارد كه از بالاي واحد تجاري خود، چشم انداز زيبايي را تجربه كند.

نحوه خريد واحد تجاري در برج هاي آرتميس

شما مي توانيد 50 درصد از مبلغ را به صورت پيش پرداخت و مابقي  35 درصد اقساط و 10درصد زمان تحویل پروژه 5 درصد هنگام تنظیم سند پرداخت كنيد. مشاورين برج بلند مي توانند به شما در زمينه نحوه خريد و پرداخت مبلغ به شما كمك كنند.

برج آرتمیس املاک تهران

برج آرتميس يكي از املاك زيباي منطقه 22 است

برج تريتيوم در املاك تهران 22

اين برج كاملا خاص بوده و چشم انداز زيبايي دارد كه نظر هر خريداري را به خود جلب مي كند. امكانات لوكس و لاكچري در براي واحدهاي اين برج هاي زيبا مدنظر گرفته شده كه شما آرزو مي كنيد كه يكي از ساكنان واحدهاي مسكوني آن باشيد. چرا كه اين چنين برج زيبايي در منطقه 22 تهران ساخته شده است.

پارک مسکونی سران

اين برج كاملا مهندسي شده به مدد مهندسان ايراني و براساس تكنولوژي ژاپن ساخته شده و كاملا ضد زلزله است و به همين قيمت خريد آن هم بالا خواهد بود. شركت سازنده متعهد شده كه آن را در 48 ماه تحويل نمايد و متراژ واحدها 100، 130 متر مربع بوده و متناسب با مساحت ها ، مبالغ دريافتي هم متفاوت خواهد بود.

برج هاي پاريز در منطقه 22 املاك تهران

اين برج ها به قدري زيبا هستند كه آرزو مي كنيد كه يك واحد مسكوني را در اين برج ها داشته باشيد. امكانات رفاهي اين برج ها با برج هاي منطقه يك تهران برابري مي كند و به همين دليل اكثر خريداران ترجيح مي دهند كه بخاطر برخورداري از آب و هواي عالي و تميز، يكي از اين واحدها را خريداري كنند. تلفيق برج هاي مسكوني با تجاري باعث شده كه خريداران ديگر در زمينه خريد خواربار و ديگر هزينه هاي جاري منزل خود اصلا مشكلي نداشته باشند.

برج هاي نرگس در منطقه 22 املاك تهران

اين برج ها هم به لحاظ امكانات دست كمي از مورد بالايي ندارد و بخاطر نزديك بودن به درياچه چيتگر و خوش و آب و هوايي، خريداران بسيار زيادي تمايل دارند كه يكي از اين واحدها را خريداري كنند. براي كسب اطلاعات دقيق تر مي توانيد با مشاورين املاك برج بلند تماس بگيريد كه در زمينه مشاوره املاك منطقه 22 تهران از هر آژانس ديگري متخصص و مجرب تر هستند.

برج نرگس يكي از بهترين املاك تهران در منطقه 22 است

برج لبخند در منطقه 22 املاك تهران

زماني كه به اين برج نگاه مي كنيد ناخودآگاه لبخندي بر لبان شما مي نشيند و دوست داريد كه براي مدت طولاني و ساعت ها، نظاره گر زيبايي آن باشيد و در همان لحظه است كه ضمير ناخودآگاه شما، به ذهن شما دستور مي دهد كه هر چه زودتر مبلغ پيش پرداخت آن را تهيه كنيد.

برج ياس همت در در منطقه 22 املاك تهران

برج هاي مسكوني همت به قدري زيبا و جذاب هستند كه براي خريد واحدهاي مسكوني، همت بلند خواهيد داشت و تا آن زمان دست از تلاش و كوشش برنخواهيد داشت. امكانات لوكسي براي هر واحد مدنظر گرفته شده كه موتور حركتي شما براي داشتن اين چنين واحدهايي خواهد بود.

برج هاي پارلمان در منطقه 22 املاك تهران

برج هاي لوكس با متراژهاي 100 تا 131 متري كه هر خريداري دوست دارد يكي از آن ها را داشته باشد. ديزاين داخلي اين واحدهاي آپارتماني به قدري زيبا و جذاب است كه شما ترجيح مي دهيد هر چه سريع تر دست به كار شده و در نزديك درياچه چيتگر يكي از آن ها را داشته باشيد.

برج هاي خيام در منطقه 22 املاك تهران

در اين برج هاي مسكوني در هر طبقه 4 تا 8 واحد مسكوني قرار دارد. ديد به كوه و درياچه، بر زيبايي آن ها افزوده است. چشم اندازه عالي و زيبا باعث شده كه هر خريداري دوست داشته باشد در اولين فرصت ممكن يكي از واحدهاي لوكس اين برج را خريداري كند.

برج هاي پارسیا در منطقه 22 املاك تهران

برج های پارسیا در قالب 12 بلوک در 21 طبقه ساخته شده است متراژ واحا ها در برج پارسیا حدود 130 متر 3 خواب تا طبقه 17 و 200 متر  3 خواب از طبقه 17 تا 21 میباشد که طبقه 17 با تراس 80 متری پنت هاس مجموعه برج های پارسیا میباشد . از جمله مزایای برج های پارسیا میتوان دسترسی عالی و ویوی ابدی دریاچه چیتتگر برای بعضی از واحد ها رو در نظر گرفت

برج های آسمان در منطقه 22 املاک تهران

برج های آسمان و یا متوان گفت شهرک مسکونی آسمان در قالب 22 برج توسط تعاونی مسکن های مربوط به سپاه در قالب 21 طبقه و متراژ های بین 100 تا 117 متر دوخواب میباشد از جمله ویژگی های برج های آسمان دسترسی به اتوبان شهید خرازی و ویوی زیبا به دریاچه چیتگر میباشد

برج آسمان املاک تهران 22

برج های مسکونی آسمان

و الباقی برج های منطقه 22 املاک تهران نظیر برج فرهیختگان . برج های صیاد شیرازی 2 . برج های امین . برج های دوقلو بیمه . برج های زیتون ویا شهرک زیتون . برج یاس کوهک . برج نسترن . برج مدیا 2 . برج عرفان . برج های ارکیده و پامچال  . برج خاتم و…………………

نتيجه گيري

برج هاي سر به فلك كشيده منطقه 22 تهران به قدري لوكس و زيبا و چشم اندازه زيبايي دارند كه هر خريدار و مشتري دوست دارد كه هر چه زودتر يكي از آن ها را خريداري كند. مشاورين املاك برج بلند در هر مرحله از خريد، شما را راهنمايي و كمك خواهند كرد.

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.