بارگذاری نقشه...

برج تندیس اقاقیا شهرک گلستان غربی

کد ملک: 8706
Iran
معرفی
آپارتمان
  • 891
  • 0
    آقای آریافر 09123838172
    آقای آریافر 09123838172
    مدیریت تماس

    توضیحات

    برج تندیس اقاقیا شهرک گلستان غربی

    برج دوقلو تندیس اقاقیا در چهار راه کاج ما بین بلوار اقاقیا و امیرکبیر در بلوار کاج واقع شده که به یقین می توان گفت یکی از بهترین لوکیشن های منطقه 22 تهران را دارد.

    برج دوقلو تندیس اقاقیا شخصی ساز بوده و توسط مهندس گلوی و با طراحی و دیزاین مهندس ابراهیم زاده ساخته شده است.

    برج تندیس اقاقیا در زمینی به مساحت 5125 متر مربع در حال ساخت می باشد.

    برج های مسکونی تندیس اقاقیا دارای 228 واحد در 18 طبقه ی مسکونی بوده و 5 طبقه ی منفی بوده و در طبقات همکف و اول واخد ها تجاری می باشند.

    سازه ی این برج ها بتنی و سقف ها از نوع وافل اجرا گردیده است و دیوار های پروژه تماما از جنس بلوک لیکا 3 جداره جهت عایق بودن صوت و حرارت می باشد.

    هسته ی اصلی برج ها قسمت راه پله ها و آسانسور ها می باشند که با دیوار های برشی اجرا گردیده است.

    نمای برج ها ترکیبی از مصالح شیشه و سمنت بورد بوده و از داخل واحد ها پنجره ها تماما قدی می باشند که ویوی بسیار عالی اطراف پروژه را در معرض دید ساکنین قرار خواهد داد.

    . زمان تحویل پروژه بهار سال 1404 می باشد.

     

    برج های تندیس اقاقیا دارای 2 دستگاه مجموعه ی آبی شامل استخر ، سونای خشک ، سونای بخار ، جکوزی ، استخر کودکان و یک دستگاه سالن اجتماعات با امکانات آشپزخانه و کلوزت مهمان و سرویس بهداشتی و همچنین دارای دو دستگاه سالن ورزش و یک فضای کافی شاپ و بیلیارد و سینما می باشند.

    همچنین یک سالن مهد کودک با طراحی منحصر بفرد ، لابی با ارتفاع سقف 11.5 متر و همچنین مساحت 200 متر برای برج و در حدود 1000 متر مربع فضای محوطه سازی شده می باشد.

    پلان واحد های برج شمالی :

    دارای دو بال در سمت شرق ( سه واحدی ) و در سمت غرب ( چهار واحدی ) می باشند و واحد ها از متراژ حدودی 94 الی 145 متر مربع می باشند و که مجموعا هر برج در هر طبقه 7 واحد داراست.

     

    پلان واحد های برج جنوبی :

    دارای دو بال در سمت شرق ( سه واحدی ) و در سمت غرب ( چهار واحدی ) می باشند . واحد ها از متراژ حدودی 94 الی 145 متر مربع می باشند و که مجموعا در هر برج در هر طبقه 7 واحد داراست.

    امکانات

    فایل های فوری فروش

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.