اهمیت عکس در آگهی املاک

امروزه با پیشرفت اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی، اپلیکیشن های خدماتی زیادی ایجاد شده اند که در آن ها می توان آگهی ‌های خرید و فروش هر کالایی را قرار داد. این امکان کمک می کند تا هزینه های فروش کالا یا خدمات کاهش پیدا کند و مصرف کننده راحت تر به کالای مد نظر خود دست یابد.

یکی از این کالاها که آغاز مراحل خرید و فروش آن در اینترنت رونق بسیار زیادی پیدا کرده، املاک و مسکن است.

شما می توانید آگاهی فروش ملک خود را در فضای مجازی منتشر کنید و مشتریان دست اول و یا مشاوران املاک را به سمت خود جذب نمایید. همچنین مشاوران املاک نیز می توانند با استفاده از این فضا فایل های مسکن خود را در اینترنت قرار دهند تا مشتری برای خرید و یا رهن و اجاره پیدا کنند.

نکته مهم در آگهی شما، گرفتن عکس مناسب از ملک و قرار دادن آن بر روی آگهی خود است. مشتری با دیدن عکس ملک می ‌تواند ترغیب شود که اقدام به خرید ملک کند. همچنین اگر عکس به خوبی گرفته نشده باشد، مشتری در اولین نگاه آن را کنار گذاشته و ممکن است به امکانات فوق العاده آن و موقعیت عالی ان توجهی ننماید.

شما با لحاظ چند نکته و تمرین می ‌توانید بهترین عکس ها را از املاک بگیرید تا امکان فروش یا رهن و اجاره آن را افزایش دهید. این نکات به شما کمک می کند تا عکس های جذاب تری برای مشتریان خرید ملک تهیه کنید و در آگهی فروش ملک قرار دهید.

بهتر است در هنگام روز که نور کافی در خانه است عکس بگیرید. از زوایای مختلف از خانه عکس گرفته و بعد پرنورترین آنها انتخاب کنید. همچنین نیازی نیست برای عکس گرفتن از خانه خود تمام خانه را بشویید اما بهتر است که نظم کلی در خانه برقرار سازید و گردگیری ساده ای انجام دهید.

در عکسی که از آن می گیرید فضای را به نمایش بکشید که بیننده به دنبال دیدن آن است. فضاهای اصلی که در وهله اول باید از خانه دیده شود مورد توجه قرار دهید.به ویژه اگر در گذاشتن عکس محدودیتی دارید پس بهتر است عکس فضاهای اصلی را بگذارید.

فضاهای اصلی شامل آشپزخانه، اتاق نشیمن و فضای خارجی خانه است. اگر املاک ویژگی خاصی دارد بهتر است آن را در عکس ها به صورت ویژه نمایش دهید.

اگر شما محدودیتی در قرار دادن عکس برای آگهی فروش ملک ندارید، بهتر است تعداد عکس های بیشتر از تمام فضاهای خانه بگذارید. کسانی که خریدار ملک باشند وقتی از یک ملک عکس های بیشتری ببینند، با دقت بیشتر آن را دنبال می‌ کنند و در نتیجه شانس بیشتری هم در پیدا کردن مشتری خواهید داشت.

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.