اینستاگرام، خوش خبر برای متقاضیان املاک مسکن مهر

مسکن مهر یکی از طرح های مهم در کشور بوده که 4 دولت درگیر آن بوده اند. متاسفانه با عدم پیگیری صحیح وزیر سابق راه و شهرسازی، املاک مسکن مهر تکمیل و تحویل داده نشد. در واقع این پروژه بزرگ ملی با تمام انتقادهای صحیحی که به آن وارد است، باید نهایتا تا پایان دولت یازدهم به اتمام می رسید.

وزیر سابق راه شهرسازی با مزخرف خواندن این طرح، املاک باقی مانده را در زمان مناسب تکمیل نکرد. همین موضوع باعث بروز مشکلات زیادی در بازار املاک شد. بسیاری از مشاغل که وابسته به رونق ساخت و ساز در پروژه های انبوه ساختمانی بودند به سمت ورشکستگی پیش رفتند و بسیاری از کارگران نیز بیکار شدند.

با تمام قصورهای موجود در این وزارتخانه، وزیر راه و شهرسازی تغییر پیدا کرد تا یکی از بهترین اقدامات رییس جمهور در زمینه وزرا اتفاق بیافتد. با تغیر وزیر راه و شهرسازی، دید مثبتی در بازار املاک به ویژه ملک های مسکن مهر ایجاد شد. وزیر جدید یعنی جناب آقای اسلامی، عزم راسخی برای برطرف کردن مشکلات این بازار دارد. اسلامی با تمام تلاش قصد دارد تا وضعیت بازار املاک را بهبود بخشد.

چندی پیش بود که وزیر راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید، با عذرخواهی از کسانی که در مسکن مهر ثبت نام کرده و هنوز واحدهای خود را تحویل نگرفته بودند، نور امیدی در دل متقاضیان مسکن مهر روشن کرد. در واقع اسلامی به دلیل کم کاری و بی توجهی آخوندی از مردم معذرت خواهی کرد تا نشان دهد فصلی نو در وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته است. این کار اسلامی شاخص های خرید و فروش املاک مسکن مهر را نیز تغییر داد و رونق در خرید و فروش در این شهرک ها بیشتر شد.

املاک منطقه 22

حالا اما خبرهای خوش نه از کنفرانس مطبوعاتی، بلکه از اینستاگرام وزیر محترم راه و شهرسازی مخابره شده است. اسلامی در آخرین پست در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به کامنت های مختلف مردم در مورد مسکن مهر نوشته است که قرار است هر روز شنبه صبح از ساعت 7 تا 8:30 جلسه ای با تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن و مهرآبادی قائم مقام خود در امور مسکن مهر داشته باشد.

همچنین وی اعلام کرده که خبرهایی در خصوص تصویب برخی موارد را به اطلاع عموم مردم خواهد رساند. این خبر خوش که در صفحه شخصی اسلامی منتشر شده، می تواند نشان از عزم جدی وزیر برای حل مشکلات املاک مسکن مهر داشته باشد.

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.