بارگذاری نقشه...

پیش فروش پروژه ترنج

کد ملک: 5582
دریاچه چیتگر,
Iran
3900000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 1784
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 100 مترمربع
آقای راد 09120224622
آقای راد 09120224622
مدیریت تماس

توضیحات

آذر 1402

پیش فروش امتیاز پروژه ترنج تعاونی امید دژبان ارتش دریاچه چیتگر

پروژه ترنج در شمال دریاچه چیتگر در کنار برج های آسمان آبی چیتگر و برج پاسارگاد در حد فاصل میدان ساحل به سمت میدان دریاچه ، خیابان جوزانی ، خیابان شمس تبریزی نبش مختاری واقع شده است.

پیش خرید امتیاز پروژه ترنج در قالب دو برج 21 و 11 طبقه مسکونی با یک طبقه لابی و سه الی چهار طبقه پارکینگ و انباری طراحی شده است و در دست ساخت می باشد.

تعاونی سازنده پیش فروش امتیاز پروژه ترنج تعاونی قدیمی و کارکشته ، مسکن اسکان گستر امید دژبان که سابقه ساخت شهرک امید دژبان در شمال اتوبان همت و دو برج C2A و C2B و شهرک سروناز در قالب 10 بلوک جزو رزومه های تعاونی امید دژبان می باشد.

لوکیشن پیش فروش امتیاز پروژه ترنج بسیار عالی بوده و تنها 400 قدم با دریاچه چیتگر و 5 دقیقه با مراکز تفریحی و تجاری از جمله بام لند ، ایرانمال ، رزمال ، پاساژ خلیج فارس و پارک چیتگر را دارد.

مشخصات و امکانات پیش فروش آپارتمان های پروژه ترنج دریاچه چیتگر

همان طور که گفته شد پیش فروش امتیاز پروژه ترنج در قالب دو برج 21 و 11 طبقه مسکونی است که با یک طبقه لابی و سه الی چهار طبقه پارکینگ و انباری طراحی شده که متراژ واحد ها در بلوک اول شامل 80 تا 100 متری دو خوابه است و در بلوک دوم 110 تا 130 متری دو و سه خوابه می باشد.

تعداد کل واحد های پیش فروش پروژه ترنج 272 واحد می باشد که در واقع 272 سهم به فروش رسیده و از رتبه 1 الی 191 در بلوک اول و الباقی در بلوک دوم جای می گیرند.

سازوکار تعاونی مسکن امید دژبان ارتش به این صورت است که یک بلوک را به طور کامل ساخته و پس از تحویل شروع به ساخت برج بعدی می کند به طوری که در حال حاضر پروژه پیش فروش ترنج تنها بلوک یک در حال ساخت است که در مرحله اتمام اسکلت و دیوار چینی می باشد.

در هر طبقه از پیش خرید پروژه ترنج در طبقات ابتدایی 10 الی 8 واحد مسکونی و از طبقه سوم به بالا 6 واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

تمامی سهام های پیش فروشی پروژه ترنج در قالب متراژ 100 متری به فروش می رسد.

واریزی و حق امتیاز پیش فروش امتیاز پروژه ترنج تعاونی امید دژبان

تمامی نقل و انتقال های پیش فروش تعاونی امید دژبان در دفتر خوده تعاونی صورت می گیرد که تمامی استعلامات و بدهی ها در دفتر تعاونی قابل انجام می باشد.

.

واریزی به روز پیش فروش پروژه ترنج تعاونی امید دژبان (با احتساب پرداخت قسط آذر ماه 1402) به شرح زیر می باشد.

واریزی پیش فروش پروژه ترنج تعاونی امید دژبان تا انتهای آذر ماه 1402  مبلغ : 900.000.000 تومان ( نهصد میلیون تومان )

.

حق امتیاز پیش خرید پروژه ترنج با توجه به رتبه بندی متفاوت است و در آذر ماه سال 1402 به شرح زیر می باشد.

حق امتیاز به روز پیش فروش پروژه ترنج
  شروع قیمت : 2.600.000.000 تومان (دو میلیارد و ششصد میلیون تومان)
نهایت قیمت : 3.600.000.000 تومان (سه میلیارد و ششصد میلیون تومان)

.

اقساط پیش فروش امتیاز پروژه ترنج تعاونی امید دژبان به صورت سه ماهه بایستی پرداخت شود که به شرح زیر می باشد.

اقساط پرداختی به صورت سه ماهه (زمستان 1402)  مبلغ : 90.000.000 تومان ( نود میلیون تومان)

.

لازم به ذکر است اقساط اعلامی توسط تعاونی مسکن اسکان گستر امید دژبان برای پروژه پیش فروش برج ترنج تا انتهای سال 1402 می باشد و اقساط سال جدید هنوز اعلام نشده و پیش بینی ما در مورد اقساط پیش فروش پروژه ترنج با افزایش قیمت ناچیز و به همین صورت پرداختی سه ماهه خواهد بود.

.

خرداد 1401

پیش فروش پروژه ترنج
تعاونی امید دژبان ارتش
موقعیت مکانی پروژه ترنج امید دژبان ارتش؛
پروژه ترنج امید دژبان ارتش واقع در خیابان تبریزی بعد از میدان ساحل میباشد و در ضلع شمالی دریاچه واقع گردیده که طبقات بالایی آن دید کامل به دریاچه را به صورت ابدی دارد.
مشخصات پروزه ترنج امید دژبان ارتش؛
این پروژه شامل دو بلوک با نام های ترنج A و ترنج B میباشد که ترنج B آن اسکلت فلزی و ترنج B آن اسکلت بتنی میباشد.
ميانگين متراژ در ترنج B از ۸۵ متر الی ۱۰۰ متر با ۱۲ تیپ نقشه است و تعداد واحد های آن ۱۹۱ واحد با ۲۱ طبقه مسکونی،۱طبقه لابی و ۵ طبقه پارکینگ و انباری میباشد.
ميانگين متراژ در ترنج A که در همان محدوده مکانی میباشد ۱۲۰ متر مربع میباشد و در مجموع شامل ۸۰ واحد مسکونی با ۱۱ طبقه مسکونی،۱طبقه لابی و ۲ طبقه پارکينگ و انباری با ۴ تیپ نقشه میباشد.
دسترسی های برج ترنج امید دژبان؛
اولین و مهمترین امر که باعث جذاب تر شدن پروزه ترنج امید دژبان گردیده است قرار گیری این پروژه در ضلع شمالی دریاچه شده که دسترسی آسانی به دریاچه ی شهدای خلیج فارس،مجتمع تجاری-اداری آرتیمیس،لکسون،رزمال،بام لند،تهران مال و ایران مال با اتوبان های همت،آزادگان،حکیم،تهران-کرج و تهران-شمال را گردیده است،همچنین وسایل حمل و نقل عمومی،متروی خط ۱۰ تهران،متروی چیتگر و صادقیه را با آسانی میسر گردانيده است.
شرایط خرید و هزینه ساخت پروژه ترنج امید دژبان ارتش؛
مبنای خرید در این پروژه ۱۰۰ متر مربع میباشد که هزینه ی ساخت و زمین برای هر متر مربع پروژه امید دژبان ارتش مبلغ ۷ میلیون تومان میباشد که تا به اینجا ۵۱۰ میلیون تومان آن پرداخت گردیده دو سالیانه مبلغ ۸۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان قسط از اعضای گرفته می‌شود.
در کنار هزینه ی ساختی که پرداخت می‌شود هزینه ای نیز یه عنوان خرید امتیاز از شخص خریدار گرفته می‌شود که این هزینه بسته به رتبه ی اعضا که هرچقدر به عدد یک نزدیک تر باشد الویت انتحاب بهتری دارند اخذ میگردد.شایان ذکر است که حق امتیاز به روز و توافقی میباشد و زمان تحویل پروژه ۲ الی ۳ سال آتی پیش بینی گردیده است

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.