بارگذاری نقشه...

اجاره واحد 86 متری برج مدیا 2 کوهک

کد ملک: 11127
املاک بلوار کوهک, تهران,
Iran
1100000000 تومان اجاره
آپارتمان
  • 52
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 86 مترمربع
آقای راد 09120224622
آقای راد 09120224622
مدیریت تماس

توضیحات

اجاره آپارتمان 86 متری برج مدیا 2 چیتگر

برج مسکونی مدیا 2 در نزدیکی مجتمع خدمات تفریحی امام رضا به آدرس پستی : تهران ، منطقه 22 ، بزرگراه آزادگان ، خروجی نسیم 16 ، خیابان 20 متری راهور ، برج مدیا 2 . واقع شده است که در محیطی بسیار دنج و آرام خارج از هیاهوی شهری و ازدحام دریاچه واقع شده است.

دسترسی های بزرگراهی مهمترین نکته در اجاره واحد در منطقه 22 تهران می باشد که ساکنین بتوانند دسترسی مناسبی به مرکز تهران داشته باشند از این رو برج مدیا 2 یکی از بهترین دسترسی های بزرگراهی را دارد به طوری که پس از خروج از پارکنیگ تنها 1 دقیقه بعد وارد بزرگراه حکیم می شوید همین طور دسترسی بسیار آسانی به بزرگراه و شاهراه های آزادگان و تهران کرج نیز دارد.

خدمات حمل و نقل عمومی نیز در اطراف برج مدیا 2 واقع شده که شامل ایستگاه اتوبوس و تاکسی است که تنها 3 دقیقه بعد می توانند به متروچیتگر در انتهای بلوار کوهک برسید همین طور برج مسکونی مدیا 2 تنها 5 دقیقه با بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری همانند پاساژ طوبی ، پارک چیتگر ، دریاچه چیتگر ، باملند و … فاصله دارد اما به یاد داشته باشید که با توجه به جای گیری بسیار عالی برج مدیا 2 از شلوغی و ازدحام این مراکز به دور خواهید بود!

سازنده برج مدیا 2 ،  تعاونی صندوق رفاه اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور می باشد که سعی کرده برج مدیا 2 را با بالاترین کیفیت ساخت و متریال برای اعضای خود بساز و تنها پس از مدت زمان بسیاری کوتاهی ، تمامی واحد ها به سند تک برگ رسیده اند این نکته شاید اهمیت چندانی در بخش اجاره واحد نداشته باشد اما توجه کنید که دلیل سرعت گرفتن سند تک برگ برج مدیا 2 خوش ساخت بودن ، ایمنی بالا و مهندسی ساز بودن آن است که تمامی تاییده های ممکن اعم از آتش نشانی را به سرعت برج مدیا 2 گرفته است.

بهترین متریال ساخت با بالاترین کیفیت سعی شده در برج مدیا 2 جای داده بشود که ساکنین بتوانند بهترین استفاده و زندگی آرامی در این برج داشته باشند ، البته از یاد نرود که علاوه بر متریال ساخت بالای برج مدیا 2 تمامی واحد ها بسیار خوش نقشه بوده و از کمترین پرتی برخوردار است و به دلیل نحوه جای گیری واحد ها اکثریت واحد ها از نور و چشم انداز بسیار مناسبی برخوردار هست.

واحد 85 متری برج مدیا 2 کوهک

واحد 85 متری برج مدیا 2 کوهک

مشخصات و اطلاعات اختصاصی برج مدیا 2 چیتگر کوهک

برج مسکونی مدیا 2 در قالب تک برج 20 طبقه مسکونی با یک طبقه لابی و 5 طبقه پارکینگ و انباری طراحی شده است که در هر طبقه 5 الی 6 واحد مسکونی را در خود جای داده که در مجموع 90 واحد مهندسی ساز خوش نقشه تحویل اعضای تعاونی پیام نور شده است.

متراژ های واحد های برج مدیا 2 از 86 متری دو خوابه تا 135 متری تنوع متراژ دارد که در 4 تیپ خلاصه میشود :

متراژ واحدخواب واحد
86 متریدو خواب
106 متریدو خواب
111 متریدو خواب
135 متریسه خواب

سازه برج مدیا 2 از جنس بتن از است که از استحکام مناسبی برخوردار است و جزو برج های زد زلزله منطقه 22 تهران محسوب می شود که طبق اعلام تعاونی هیات علمی دانشگاه پیام نور زلزله با شدت 7 ریشتر را به سادگی پاسخگو خواهد بود .

علاوه بر تمامی متریال ویژه و درجه یک و معماری بسیار عالی واحد ها امکانات مهمی نیز در برج مدیا 2 تعبیه شده که اعضا بتوانند به سادگی از خدمات برج استفاده کنند که شامل : لابی مجلل هتلینگ ، لابی من 24 ساعته ، 3 لاین آسانسور ، سیستم سرمایش و گرمایش ، سالن ورزش فعال ، سالن اجتماعات ( که میتوانید برای مراسمات خود اجاره کنید ) ، شوتینگ ، برق اضطراری و … می باشد.

اطلاعات و مشخصات واحد 86 متری برج مدیا 2 کوهک

واحد 86 متری دو خوابه در طبقه 5 جنوبی با نورگیری بسیار عالی برای اجاره گذاشته شده است.

برای بازدید و فایلینگ بیشتر در برج مدیا 2 و املاک منطقه 22 تهران با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

امکانات

بدون امکانات.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.