بارگذاری نقشه...

خرید واحد 106 متری برج مدیا 2 کوهک

کد ملک: 11110
Iran
11000000000 تومان فروش
آپارتمان
  • 64
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 106 مترمربع
آقای راد 09120224622
آقای راد 09120224622
مدیریت تماس

توضیحات

فروش واحد  106 متری برج مدیا 2 چیتگر

برج مدیا 2 در نزدیکی شهرک زیتون به آدرس پستی : تهران ، منطقه 22 ، بلوار علی مرادی ، کوچه 20 متری راهور ، برج مدیا 2 . واقع شده است که بسیار نزدیک به شهرک راه آهن است و به طور کلی یکی از بهترین لوکیشن های منطقه 22 تهران و محله کوهک را دارد.

برج مسکونی مدیا 2 دارای دسترسی ویژه ای به شاهراه راه حکیم ، بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران کرج دارد که تنها 3 دقیقه با تمامی این اتوبان ها فاصله دارد البته برج مسکونی مدیا 2 دسترسی مناسبی نیز به مراکز حمل و نقل عمومی همانند مترو و اتوبوس دارد که نزدیک ترین مترو به برج مدیا 2 ، مترو چیتگر است که در فاصله 5 دقیقه ای با این برج قرار دارد ، همین طور در انتهای کوچه 20 متری راهور نیز ایستگاه اتوبوس قرار دارد.

دسترسی محلی برج مدیا 2 نیز بسیار عالی بوده به طوری که در زیر پاساژ طوبی هایپر می واقع شده که تمامی خرید های ساکنین می توانند از این هایپر انجام دهند همین طور برج مسکونی مدیا 2 دسترسی بسیار عالی به بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری همانند پاساژ طوبی ، پارک چیتگر ، دریاچه چیتگر ، باملند و … دارد.

سازنده برج مدیا 2 تعاونی صندوق رفاه اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور است که در سال 1400 برج مسکونی مدیا 2 را ساخته و تحویل اعضا داده است ، تعاونی هیئت علمی دانشگاه پیام نور در ساخت پروژه مدیا 2 سنگ تمام گذاشته و بهترین متریال را در ساخت نما و سازه برج مدیا به کار برده به طوری که برج مدیا 2 یکی از خوش ساخت ترین و مستحکم ترین برج های منطقه 22 تهران نام گرفته است.

تعداد زیادی از برج های منطقه 22 تهران پس تحویل و ساخت سالیان سال زمان می برد تا سند تک برگ تک تک واحد ها صادر شود که دلایل بسیاری دارد که شامل تاییده آتش نشانی ، عدم ساخت خلاف و .. می باشد اما برج مسکونی مدیا 2 تنهای پس از 2 سال تمامی واحد ها دارای سند تک برگ شد که به زبان دیگر به دلیل مهندسی ساخت بودن سازه و همین طور مشاعات و واحد های برج مدیا 2 باعث شده که تمامی تاییده های مهم شهری به سرعت گرفته شود تا به اعضا سند تک برگ اهدا شود.

لابی برج مدیا 2 چیتگر

لابی برج مدیا 2 چیتگر

اطلاعات اختصاصی واحد 106 متری برج مدیا 2 چیتگر

همان طور که گفته شده سازنده برج مدیا 2 کوهک تعاونی صندوق رفاه اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور است که در سال 1400 برج مدیا 2 را در قالب تک برج 20 طبقه مسکونی یا یک طبقه لابی و 5 طبقه پارکینگ و انباری طراحی کرده است.

در هر طبقه از برج مدیا 2 5 الی 6 واحد مسکونی جای داده شده که در طبقات ابتدایی 6 واحد و در طبقات فوقانی 5 واحد جای داده شده که در مجموع 90 واحد مسکونی در برج مدیا 2 ساخته و تحویل داده شده است.

متراژ واحد های برج مدیا 2 در 4 تیپ خلاصه می شود که به شرح زیر می باشد.

متراژتعداد خواب
85 متریدو خواب
106 متریدو خواب
112 متریدو خواب
135 متریسه خواب

امکانات و خدمات رفاهی بسیاری در برج مدیا 2 برای ساکنین تعبیه شده است که شامل لابی مجلل هتلینگ ، لابی من 24 ساعته ، پارکینگ مهمان ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، شوتینگ ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات که مناسب برگزاری مراسمات می باشد در برج مدیا 2 قرار دارد.

همین طور واحد های برج مدیا 2 به دلیل شکل ساخت استوانه ای برج مدیا 2 دارای پنجره های بزرگ و سرتاسری هستند و همین طور به دلیل تعداد کم واحد ها اکثریت واحد ها دو کله هستند و نورگیری بسیار عالی دارند.

اطلاعات اختصاصی واحد 106 متری برج مدیا 2 کوهک

واحد 106 متری دو خوابه در طبقه 10 برای فروش گذاشته شده است.

واحد کلید نخورده است و با سند تک برگ به فروش می رسد.

همین طور واحد دارای ویو بدون مشرف کوهستان است .

برای بازدید و اطلاعات بیشتر و یا فایلینگ بیشتر در برج مدیا 2 کوهک و املاک منطقه 22 تهران با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.