بارگذاری نقشه...

فروش آپارتمان 102 متری برج ناجیان آبشار تهران

کد ملک: 9690
املاک آبشار تهران, تهران,
Iran
8400000000 تومان فروش
آپارتمان
  • 622
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 102 مترمربع
آقای کسری 09124397388
آقای کسری 09124397388
مدیریت تماس

توضیحات

آبان 1402

فروش آپارتمان 102 متری برج ناجیان آبشار تهران 

برج ناجیان در انتهای بلوار کاشان ، بلوار خرم آباد ، کوچه کامل ، کوچه کامران ساخته شده است.

تعاونی سازنده برج ناجیان تعاونی قدیمی و رزومه دار جهاد کشاورزی که سابقه ساخت شهرک صدرا و برج های نگین آبشار را دارد ، ساخته که می توان گفت از متریال ساخت به روز و بالایی در ساخت برج ناجیان استفاده کرده است.

نزدیک بودن برج ناجیان به بیمارستان تریتا و پاساژ رزمال باعث افزایش خواهان برج شده به طوری که تمامی واحد های این برج در مدت زمان بسیار کوتاهی فروخته و یا اجاره داده شده است.

21 طبقه مسکونی تعداد طبقات برج ناجیان است که با یک طبقه لابی و سه طبقه پارکینگ و انباری این برج زیبا را برند برج های شمال اتوبان همت کرده است.

بافت فرهنگی به شدت عالی با محیطی دنج و آرام و دور از ترافیک شهری و همچنین دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری و خدماتی از جمله ویژگی های بارز برج ناجیان می باشد.

متراژ های برج ناجیان شامل 102 متری دو خوابه تا 160 متری سه خوابه است که در هر طبقه از برج ناجیان 6 الی 8 واحد مسکونی جای داده شده است.

واحد های جنوبی برج ناجیان ویو کامل و بدون مشرفی دارد که به علت ارتفاع بالای جای گیری پروژه طبقات ابتدایی برج ناجیان ویو و چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

امکانات برج ناجیان آبشار تهران

لابی و لابی من 24 ساعته برج ناجیان یکی از نکات مثبت این برج به شمار می رود ، محوطه سازی اختصاصی برای ساکنین که باعث افزایش خواهان این پروژه شده است.

سالن اجتماعات و سالن ورزش نیز در لابی برج ناجیان ساخته شده که به بهر برداری کامل نرسیده است.

سه لاین آسانسور نفر بر همراه با یک لاین آسانسور باربری ، شوتینگ و کوریدور بزرگ در هر طبقه از امکانات ویژه این پروژه می باشد.

اطلاعات اختصاصی واحد 102 متری برج ناجیان آبشار تهران

واحد 102 متری دو خوابه در طبقه 5 جنوبی با ویو باز برای فروش گذاشته شده است.

 

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.