بارگذاری نقشه...

فروش آپارتمان 104 متری برج ارکیده شهرک چیتگر

کد ملک: 9705
املاک شهرک چیتگر, تهران,
Iran
7650000000 تومان فروش
آپارتمان
  • 632
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 104 مترمربع
آقای کسری 09124397388
آقای کسری 09124397388
مدیریت تماس

توضیحات

آبان 1402

فروش آپارتمان 104 متری برج ارکیده شهرک چیتگر

برج ارکیده در دل شهرک امام رضا به آدرس پستی : انتهای بلوار گیاه شناسی ، شهرک چیتگر (شهرک امام رضا) برج ارکیده واقع شده است.

شهرک امام رضا همان شهرک چیتگر است که در پهنه A ارتش واقع شده که 12 برج ارکیده و 6 برج پامچال و 3 برج دیگر در این شهرک واقع شده .

شهرک چیتگر یک شهرک نوین با طراحی ویژه و بافت فرهنگی به شدت عالی می باشد که تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در این شهرک به وجود آمده است.

برج ارکیده دارای 19 طبقه مسکونی با یک طبقه لابی و سه طبقه پارکینگ و انباری است که در هر طبقه از برج ارکیده 8 واحد مسکونی جای داده شده است.

متراژ های برج های ارکیده شامل متراژ های 78 متری تک خوابه تا 165 متری سه خوابه است که در تیپ های مختلف در این برج ها جای داده شده است.

برج های ارکیده و به کلی تمامی برج های شهرک چیتگر را تعاونی بتاجا ساخته است و تمامی نقل و انتقال ها در تعاونی ارتش انجام می شود به صورتی که دفترچه مالک قبلی باطل شده و دفترچه جدید به نام خریدار جدید صادر می شود.

لازم به ذکر است که دفترچه های تعاونی بسیار معتبر بوده زیرا تنها مرجع استعلام این سند خوده تعاونی است و هیچ نقل و انتقالی خارج از تعاونی انجام نمی شود و کارمند ارتش تمامی مراحل نقل و انتقال را برای خریدار جدید انجام می دهد.

امکانات برج ارکیده شهرک چیتگر

لابی مجلل زیبا با دو ورودی زیبا به لاین های آسانسور و همین طور واحد های تجاری زیر برج به خدمات رسانی بهتر به ساکنین کمک می کند.

ما بین برج های ارکیده فضای سبز ، سالن بسکتبال ، سالن فوتبال و همین طور زیر لابی بعضی از بلوک ها سالن بیلیارد طراحی شده است.

برج های ارکیده دارای سالن اجتماعات سالن ورزش و 4 لاین آسانسور است و همین طور پارکینگ مازاد برای واحد ها جهت اجاره نیز موجود است.

از دیگر امکانات ویژه برج های ارکیده دسترسی عالی به شاهراه حکیم و نزدیکی به باغ ملی گیاه شناسی و پارک چیتگر است که آب و هوای به خصوصی دارد.

اطلاعات اختصاصی واحد 104 متری برج ارکیده شهرک چیتگر

واحد 104 متری دو خوابه در طبقه 6 جنوبی برای فروش گذاشته شده است.

+

واحد 94 متری دو خوابه در طبقه 10 جنوبی نیز برای فروش گذاشته شده است.

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.