بارگذاری نقشه...

فروش واحد 110 متری برج آرتمیس کوهک

کد ملک: 11102
املاک بلوار کوهک, تهران,
Iran
13200000000 تومان فروش
آپارتمان
  • 108
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 110 مترمربع
خانم یگانه 09102648332
خانم یگانه 09102648332
مدیریت تماس

توضیحات

خرید آپارتمان 110 متری برج آرتمیس چیتگر

برج آرتمیس که در دل محله کوهک در نزدیکی بزرگراه آزادگان به آدرس پستی : تهران ، منطقه 22 ، بلوار کوهک ، انتهای خیابان نسیم 16 ، برج آرتمیس . واقع شده است که یکی از بهترین لوکیشن های محله کوهک را دارد که به دور از شلوغی و ازدحام شهری است .

برج مسکونی آرتمیس زیباترین برج سال 1399 شناخته شده است که با طراحی ویژه و منحصر به فرد و با نورپردازی بسیار زیبا این برج را تبدیل به یکی از لوکس ترین برج های منطقه 22 تهران و محله کوهک کرده است که نگاه بسیاری را جذب کرده است.

دسترسی برج آرتمیس به بزرگراه آزادگان بسیار عالی بوده و دسترسی مناسبی به بزرگراه حکیم و تهران کرج نیز دارد همین طور برج آرتمیس تنها چند دقیقه با مراکز حمل و نقل عمومی همانند متروچیتگر ، ایستگاه اتوبوس و تاکسی فاصله دارد. از دیگر ویژگی های مهم برج آرتمیس دسترسی بسیار آسان به بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری تهران از جمله دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر ، اوپارک باملند ، پاساژ طوبی و … می باشد.

ساکنین برج آرتمیس دسترسی محلی بسیار آسانی به هایپر مارکت های بزرگ دارد که شامل هایپر می که در زیر پاساژ طوبی است اشاره کرد که خرید های بزرگ را ساکنین می توانند از این هایپر انجام دهند.

سازنده برج آرتمیس کوهک کارکنان نیروی دریایی ارتش بوده که در سال 1398 برج آرتمیس را ساخته و تحویل اعضا داده اند همین طور این تعاونی سعی کرده است یکی از لوکس ترین برج های منطقه 22 تهران را بسازد که با متریال ساخت بسیار عالی و درجه یکی ساخته شده همین طور سازه اسکلتی و بتنی باعث شده برج آرتمیس یکی از مستحکم ترین برج های ساخته شده در منطقه 22 تهران لقب گیرد.

برج مسکونی آرتمیس کوهک

برج مسکونی آرتمیس کوهک

مشخصات و اطلاعات برج آرتمیس کوهک

برج آرتمیس در قالب تک برج 19 طبقه مسکونی با یک طبقه لابی و سه طبقه پارکینگ و انباری طراحی شده است که در هر طبقه از برج آرتمیس تعداد واحد متفاوتی طراحی شده به طوری که از طبقه اول تا هفتم ، هشت واحد مسکونی و از طبقه هشت تا چهارده در هر طبقه 4 واحد مسکونی و در طبقه 14 به بالا تنها دو واحد مسکونی جای داده شده است.

متراژ های برج آرتمیس از 100 متری دو خوابه تا 119 متری دو خوابه تنوع متراژ دارد که تماما دوخوابه بوده و نکته قابل توجه در برج آرتمیس این است که واحد های طبقات بالا به صورت سه بر نورگیر می باشند و دیگر واحد ها ویو باز و بدون مشرفی را از محله کوهک دارند.

همان طور که گفته شده برج آرتمیس بسیار لوکس ساخته شده و این نکته در واحد های برج آرتمیس نیز رعایت شده به طوری که پس از ورود به واحد های برج آرتمیس با مواجه شدن پنجره های قدی واحد و متریال بسیار عالی واحد متوجه لوکس بودن سازه می شوید.

امکانات بسیاری نظیر لابی مجلل هتلینگ با ارتفاع سقف 4 متری و مجسمه های بسیار زیبا ، لابی من 24 ساعته ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، 4 لاین آسانسور ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، محوطه اختصاصی ساکنین و بازی کودک و … می باشد.

تمامی این امکانات باعث شده برج آرتمیس یکی از بهترین و خوش ساخت ترین برج های منطقه 22 تهران و محله کوهک نام گیرد که با امکانات رفاهی بسیار عالی سکونتی بسیار آرامی را برای ساکنین فراهم خواهد کرد.

اطلاعات اختصاصی واحد 110 متری برج آرتمیس کوهک

واحد 110 متری دو خوابه در طبقه 7 برای فروش گذاشته شده است.

واحد جنوبی غربی و بسیار خوش نقشه می باشد.

برای بازدید و فایلینگ بیشتر در برج آرتمیس کوهک و دیگر املاک منطقه 22 تهران با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.