بارگذاری نقشه...

فروش واحد 132 متری برج لوکس تریتیوم 2 چیتگر

کد ملک: 11130
املاک آبشار تهران, تهران,
Iran
12408000000 تومان فروش
آپارتمان
  • 65
  • 0
  • 3 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 132 مترمربع
خانم پرویز 09363828679
خانم پرویز 09363828679
مدیریت تماس

توضیحات

خرید آپارتمان 132 متری برج لوکس تریتیوم 2 آبشار تهران

برج مسکونی تریتیوم 2 که یکی از لوکس ترین سازه های منطقه 22 تهران محسوب می شود به آدرس پستی : تهران ، منطقه 22 ، شهرک شهید باقری ، انتهای خیابان آبشار ، برج تریتیوم 2 واقع شده است یه یکی از دنج و آرام ترین محیط و محله های منطقه 22 می باشد.

دسترسی محلی بسیار قوی برج تریتیوم به تمامی مغازه های محلی و همین طور دسترسی بسیار آسان به بزرگراه همت از ویژگی های مهم برج تریتیوم 2 است ، همین طور برج تریتیوم 2 در چند قدیم پایانه اتوبوس رانی شهرک شهید باقری قرار دارد که با استفاده از آن می توان به مترو چیتگر ، مترو صادیقه ، مترو ارم سبز و … رفت که دسترسی به مراکز شهری را بسیار آسان کرده است.

همین طور برج مسکونی تریتیوم 2 تنها 5 دقیقه با بزرگترین مراکز تجاری و تفریحی تهران همانند دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر ، ایرانمال و آبشار تهران فاصله دارد که یکی از ویژگی های بارز برج تریتیوم 2 محسوب می شود .

سازنده برج مسکونی تریتیوم 2 شرکت نام آشنا نیکان سازه سدید است که شهرت به لوکس سازی با کیفیت ساخت بی نظیر و متریال درجه یک اروپایی دارد که از حق نگزریم تمامی این امکانات و متریال را در برج تریتیوم 2 جای داده تا برج تریتیوم 2 نیز یکی از لوکس ترین برج های ساخته شده در منطقه 22 تهران نام گیرد ؛ اگر به رزومه شرکت نیکان سازه سدید نگاه کنیم قبل از تحویل برج تریتیوم 2 برج دوقلو تریتیوم 1 را در دور رینگ دریاچه ساخته و تحویل اعضا داده که آن برج نیز به شدت با کیفیت و لوکس ساخته شده است.

سازه برج تریتوم 2 از جنس اسکلت پیچ و مهره با هسته مرکزی بتن است که یکی از جذاب ترین پلان های مهندسی را در خود اجرا کرده است که برج تریتیوم 2 را تبدیل به سازه زدزلزله کرده است همین طور از دیگر جذابیت های برج تریتیوم 2 به دلیل جای گیری در خیابان شیب دار ارتفاع سقف لابی به 7 متر می رسد و همین طور سه طبقه پارکینگ و انباری نیز در بالای لابی قرار گرفته است که مهندسی بسیار دقیق و زیبایی دارد.

برج تریتیوم 2 چیتگر

برج تریتیوم 2 چیتگر

 

مشخصات و اطلاعات برج تریتیوم 2 چیتگر 

برج مسکونی تریتیوم 2 در قالب تک برج 15 طبقه مسکونی با یک طبقه لابی و سه طبقه پارکینگ و انباری طراحی شده که در هر طبقه 8 واحد مسکونی و در مجموع 120 واحد در برج تریتیوم 2 جای داده شده است.

تنوع متراژ برج تریتیوم 2 تنها در 3 تیپ خلاصه می شود که به شرح زیر است :

متراژ واحدخواب واحد
109 متریدو خواب
117 متریدو خواب
132 متریسه خواب

برج تریتیوم 2 در زیر بنای کلی 22 هزار متر مربعی و مساحت 2200 متر مربعی ساخته شده که با بالاترین متریال ساخت ممکن از دید سازه و متریال مشاعات و ساختمان و نما حرف اول را می زد ، برج مسکونی تریتیوم 2 به جرات می توان گفت لوکس ترین برج ساخته شده در شمال دریاچه چیتگر است که علاوه بر نورپردازی بسیار زیبا پس از ورود به لابی با دیدن لابی لوکس و هتلینگ متوجه کیفیت ساخت بسیار بالا برج تریتیوم 2 خواهید شد.

امکانات بسیاری در برج تریتیوم 2 تعبیه شده که شامل : لابی مجلل هتلینگ ، لابی من 24 ساعته ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، اتاق مانیتورینگ ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، روف گاردن و … می باشد که تمامی ساکنین می توانند از این خدمات به خوبی استفاده کنند و لذت لوکس نشینی را ترجبه کنند ؛ در کل هر چقدر از کیفیت و لوکس بودن برج تریتیون 2 بگوییم کم گفته ایم !

اطلاعات اختصاصی واحد 132 متری برج تریتیوم دریاچه چیتگر

واحد 132 متری سه خوابه در طبقه 5 با ویو بسیار عالی برای فروش گذاشته شده است.

واحد دارای دو تراس بزرگ قابل چیدمان است.

برای بازدید و اطلاعات بیشتر در مورد واحد و دیگر فایلینگ برج تریتیوم 2 یا دیگر املاک منطقه 22 تهران با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.