بارگذاری نقشه...

فروش واحد 140 متری برج رادین کوهک

کد ملک: 11109
Iran
12600000000 تومان فروش
آپارتمان
  • 57
  • 0
  • 3 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 140 مترمربع
خانم یگانه 09102648332
خانم یگانه 09102648332
مدیریت تماس

توضیحات

خرید آپارتمان 140 متری برج رادین دانشگاه پلیس کوهک

برج مسکونی رادین در دل محله کوهک در نزدیکی پاساژ طوبی به آدرس پستی : تهران ، منطقه 22 ، بلوار علی مرادی ، نرسیده به چهار راه طوبی ، برج دوقلو رادین . واقع شده است که از دید لوکیشن یکی از بهترین موقعیت ها را در میان برج های منطقه 22 تهران و محله کوهک دارد.

دسترسی به مراکز بزرگ تجاری و تفریحی همانند پاساژ طوبی ، پارک چیتگر ، دریاچه چیتگر ، اوپارک و … می باشد که تنها 5 دقیقه با برج رادین فاصله دارد همین طور برج مسکونی دوقلو رادین دسترسی بسیار آسانی به مترو چیتگر و مراکز حمل و نقل عمومی دارد تا دسترسی و راه های ارتباطی به مراکز اصلی تهران برای ساکنین به راحتی شود.

از دسترسی به بزرگراه های اصلی تهران نگزریم که برج مسکونی رادین یکی از بهترین دسترسی های اتوبانی تهران را دارد و تنها دو دقیقه با شاهراه آزادگان ، بزرگراه حکیم و آزاد راه تهران کرج فاصله دارد ، همین طور برج مسکونی رادین به دور از شلوغی و ازدحام شهری است .

سازنده برج دوقلو رادین تعاونی دانشگاه پلیس بوده است که اکثریت واحد ها برای اعضای تعاونی دانشگاه پلیس است اما به صورت آزاد نیز این برج به فروش رسیده است ، طبق گفته تعاونی برج مسکونی رادین می بایست در سال 1402 ساخته وتحویل اعضا می شد اما با تاخیر 1 ساله به دلیل عدم گرفتن تاییده آتش نشانی سپس در بهار 1403 برج دوقلو رادین تحویل اعضا گشت.

در برج مسکونی رادین تعاونی دانشگاه پلیس سعی داشته بالاترین متریال ساخت را استفاده کند و واحد های تجاری نیز در زیر برج و لابی برای ساکنین تعبیه کند که ساکنین نیاز به خروج از برج نداشته باشند ؛ همین طور با توجه به متریال به کار رفته در برج دوقلو رادین ، این برج یکی از لوکس ترین برج های ساخته شده در منطقه 22 تهران و محله کوهک به شمار می رود.

با توجه به سازه برج مسکونی رادین دانشگاه پلیس که از جنس اسکلت پیچ و مهره است ، به طور کلی این برج از استحکام و نوعه ساخت ویژه ای برخوردار است که طبق اعلام تعاونی با توجه به نوعه ساخت بیضی برج رادین ، این سازه می تواند زلزله 8 ریشتری را تحمل کند.

برج دوقلو رادین کوهک

برج دوقلو رادین کوهک

مشخصات و امکانات برج رادین کوهک چیتگر

همان طور که گفته شد سازنده برج دوقلو رادین تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه پلیس است که در زمینی به وسعت 8739 متر مربع و با زیربنای کلی 85000 متر مربعی ساخته شده است.

برج مسکونی رادین در قالب دو برج 25 طبقه ای که 20 طبقه آن مسکونی ، یک طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و انباری ساخته شده است.

در هر طبقه از برج مسکونی رادین 10 واحد مسکونی قرار داده شده البته در طبقه دوم (یک طبقه بالای لابی) 2000 متر واحد تجاری نیز تعبیه شده است.

متراژ های برج دوقلو رادین از 97 متری دو خوابه تا 140 متری سه خوابه تنوع متراژ دارد که به شرح زیر می باشد :

متراژتعداد خواب
97 متریدو خواب
119 متریدو خواب
121 متریدو خواب
130 متریدو خواب
132 متریسه خواب
136 متریسه خواب
140 متریسه خواب

امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری در برج رادین کوهک جای داده شده که شامل : لابی مجلل هتلینگ ، لابی من 24 ساعته ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، واحد های تجاری ، محوطه سازی اختصاصی ، فضای سبز مخصوص ساکنین و …

واحد های غربی و جنوبی برج دوقلو رادین ویو بسیار زیبا و بدون مشرف دریاچه چیتگر و پارک چیتگر را دارند که با پنجره های سرتاسری واحد های برج رادین به یکی از بهترین واحد ها و خوش ساخت ترین برج های منطقه 22 تهران تبدیل شده است.

اطلاعات اختصاصی واحد 140 متری برج رادین چیتگر

واحد 140 متری سه خوابه در طبقه 10 با ویو جنوبی به صورت خام برای فروش گذاشته شده است.

برای بازدید و اطلاعات بیشتر همین طور فالینگ بیشتر برج رادین کوهک و دیگر املاک منطقه 22 تهران با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.