بارگذاری نقشه...

پیش فروش پروژه شمشاد (سایت پارک) سهام سازمان جنگلبانی و مراتع / سابیر بین الملل

کد ملک: 11159
دریاچه چیتگر, املاک آبشار تهران, تهران,
Iran
580000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 26
  • 0
    آقای عزتی 09190909386
    آقای عزتی 09190909386
    مدیریت تماس

    توضیحات

    پیش خرید پروژه شمشاد (سایت پارک) سهام سازمان جنگلبانی و مراتع / سازنده سابیر بین الملل

    پروژه شمشاد پروژه ای ایست که از بهار 1401 در شمال دریاچه چیتگر و روبروی ایرانمال در حال احداث است. مالک زمین پروژه شمشاد تعاونی مسکن کارکنان سازمان جنگلبانی و مراتع کشور می باشد و شرکت سابیر بین الملل (مهندس بهروز ابراهیمی) به عنوان مشارکت کننده (سازنده) در پروژه شمشاد حضور دارند. آرشیتکت پروژه شمشاد مهندس نیکبخت است که یکی از منحصر به فرد ترین طراحی های منطقه را در این پروژه به نمایش گذاشته به این ترتیب که در پروژه شمشاد تراکم فضای مسکونی فقط 38 درصد است و 62 درصد به مشاعات اختصاص پیدا کرده. در پروژه شمشاد همه واحد ها به صورت دیزاین شده تحویل می شود.

    نقشه و متراژ پروژه شمشاد سازمان جنگل ها و مراتع

    نقشه واحد ها در پروژه شمشاد به گونه ای طراحی شده که کمترین مشرفیت واحد ها نسبت به هم وجود داشته باشد و واحد های پروژه شمشاد از مناسب ترین ویو (ویو کوه در شمال و ویو دریاچه) بهره ببرند. متراژ واحد های پروژه شمشاد از 55 تا 240 متر می باشد.

    نقشه پروژه شمشاد

    نحوه خرید از پروژه شمشاد جنگلبانی 

    در پروژه شمشاد شما می توانید از متراژی که به اعضای تعاونی تعلق گرفته خرید کنید. در ابتدا این متراژ به صورت سهام به اعضا اعطا شده و هر 100 سهم معادل 11 متر مربع بوده که بعد از صدور دفترچه به صورت متری خرید و فروش می شود. پروژه شمشاد به صورت قیمت قطعی و بدون اقساط خرید و فروش می شود و به دلیل مشارکت با شرکت سابیر برای ساخت از اعضا برای ساخت مبلغی دریاقت نمی شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه شمشاد و خرید همین الان با من تماس بگیرید

     

     

    امکانات

    بدون امکانات.

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.