بارگذاری نقشه...

پیش فروش پروژه شمیم رحمت 3

کد ملک: 11558
تهران, املاک بلوار کوهک, تهران,
Afghanistan
53000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 1
  • 0
  • 10 مترمربع
آقای تقی زاده 09306785848
آقای تقی زاده 09306785848
مدیریت تماس

توضیحات

پیش فروش پروژه شمیم رحمت 3 

پروژه شمیم رحمت 3 یکی دیگر از پروزه های تعاونی مسکن هوافضا سپاه میباشد که در غالب 4 بلوک 26 طبقه ( 21 طبقه مسکونی + 1 طبقه لابی و مشاعات + 4 طبقه پارکینگ در موقعیت بلوار کوهک بلوار علوم فنون در مرحله شروع نازک کاری در حال ساخت میباشد

رزومه تعاونی مسکن هوافضای سپاه تعاونی شمیم رحمت

تعاونی مسکن هوافضا سپاه یکی از معتبر ترین تعاونی مسکن های منطقه 22 تهران دریاچه چیتکر میباشد

پروژه شمیم رحمت ۳ که به نام “پروژه نخل” نیز شناخته می‌شود، در منطقه ۲۲ تهران، بلوار کوهک قرار دارد و توسط تعاونی مسکن کارکنان نیروی هوافضای سپاه اجرا می‌شود. این پروژه شامل ۲۶ طبقه است که ۲۱ طبقه آن مسکونی، یک طبقه لابی، و پنج طبقه پارکینگ هستند و مجموعاً ۷۴۴ واحد مسکونی را در بر می‌گیرد. متراژ واحدها متنوع بوده و از ۱۱۰ تا ۲۵۶ مترمربع متغیر است.

پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان مهر ۱۴۰۳ شامل اتمام اسکلت و دیوارچینی بوده و تحویل آن برای اوایل ۱۴۰۵ برنامه‌ریزی شده است. نحوه پرداخت اقساط به صورت ماهانه، حدود ۱۰ میلیون تومان برای هر سهم ۱۰ متری تعیین شده است. برای خرید یک واحد مسکونی، خریداران باید به اندازه کافی سهام تهیه کنند که هر سهم معادل ۱۰ مترمربع است.

این پروژه گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری است، زیرا به خریداران امکان می‌دهد سهام خود را به صورت جداگانه واگذار کنند یا به صورت تدریجی سرمایه‌گذاری کنند. هزینه ساخت نیز از این مرحله به بعد به طور علی‌الحساب حدود ۱۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع برآورد شده است.

امکانات

بدون امکانات.

پاسخ دهید