املاك دریاچه چیتگر را چقدر مي شناسيد؟

درياچه چيتگر يكي از عوارض طبيعي كه در استان تهران واقع شده است. املاكي كه در اين منطقه واقع شده به قدري زيبا و جذاب هستند. اكثر آپارتمان هايي كه در اين منطقه وجود دارند كمتر از 100 متر مربع مساحت دارند و اگرچه در مساحت هاي كمي عرضه شده اند ولي به قدري زيبا و جذاب هستند كه هر خريدار و فروشنده اي مي خواهد كه يكي از اين واحدها را داشته باشد. در اين مقاله املاك دریاچه چیتگر و ويژگي هاي خاص تر آن ها را بررسي خواهيم كرد تا با ديد بازتري شما خريداران و مشتريان بتوانيد واحدهاي آپارتماني را خريداري كنيد.

املاک دریاچه

املاك درياچه چيتگر زيبا و جذاب هستند

جذابيت املاك دریاچه چیتگر

املاك دریاچه چیتگر به قدري زيبا و جذاب هستند كه شما دوست خواهيد داشت يكي از اين واحدهاي آپارتماني را داشته باشيد. ديگر املاك درجه يك و جذاب تهران در مناطق يك، دو و سه متمركز نيستند و شما مي توانيد حتي در منطقه 22 تهران هم اين املاك را پيدا كنيد و اين كه به قدري زيبا و جذاب هستند كه ترجيح مي دهيد براي خريداري آن ها با مشاورين املاك برج بلند صحبت و مشاوره كنيد. نزديكي به دریاچه چیتگر و يك منطقه خوش و آب و هوا و ساير امكانات رفاهي  و برج هاي زيبا و خاص باعث شده كه بتواند هم رده برج هاي منطقه يك، دو و سه تهران باشد.

شركت هاي سازنده املاك دریاچه چیتگر تهران منطقه 22

اكثر شركت هاي سازنده املاك دریاچه چیتگر توسط شركت هاي تعاوني احداث شده اند. اكثر اين شركت ها، خصوصي، تعاوني و دولتي هستند كه اين چنين واحدهاي آپارتماني زيبايي و جذابي را ساخته اند. اكثر شركت ها خصوصي و دولتي بوده و توانسته اند كه برج هاي زيبا و خاصي را بنا كنند كه در نوع خود بي نظير است و به  همين دليل نظر و توجه بسياري از خريداران و مشتريان را به خود جلب كرده است.

ويژگي هاي برج هاي دریاچه چیتگر

اين برج ها در چند طبقه و بسيار شيك ساخته شده اند و به پاركينگ طبقاتي مجهز هستند و ساكنان آن ها مي توانند ماشين هاي خود را در اين پاركينگ ها متوقف كرده و با خيال راحت به واحدهاي آپارتماني خود رفته و بعد از يك روز كاري، استراحت كنند. امنيت ساكنان اين برج ها از هر جهت تامين شده و در اين برج ها، انواع و اقسام سيستم هاي هشدار و اطفاي حريق كار گذاشته شده است. بالكن هاي بزرگ و راحتي داخل واحد ساختماني باعث شده كه امروزه اين برج ها در بورس خريد و فروش قرار گيرند. امكانات رفاهي و امنيتي در اين واحدهاي آپارتماني به قدري زياد است كه شما مي توانيد زندگي راحت تري را تجربه كنيد.

املاک دریاچه را چقدر میشناسید نزديكي به درياچه چيتگر، باعث جذابيت بيش تر منطقه شده است

امكانات رفاهي برج هاي دریاچه چیتگر

امكانات رفاهي مثل استخر، سونا و جكوزي در برج هاي منطقه 22 تهران به چشم مي خورد و همين باعث شده كه خيلي از خريداران و مشتريان دوست داشته باشند در اين منطقه از تهران ، املاك زيبا و جذابي داشته باشند كه براي سكونت منطقه خوش و آب و هوا و زيبايي است و دست كمي از املاك منطقه بالاي شهر ندارد. شما با وجود اين امكانات رفاهي مي توانيد زندگي مرفهي داشته باشيد و لزومي ندارد كه حتما در مناطق يك ، دو و سه تهران واحدي را خريداري كنيد.

قيمت واحدهاي آپارتماني املاك دریاچه چیتگر

واحدهاي آپارتماني از آن جايي كه لوكس هستند ولي نسبت به امكاناتي كه در اين واحدها متمركز هستند ، قيمت مناسبي دارند. خريداران و مشتريان مي توانند با توجه به امكاناتي كه دارند قيمتي كه پرداخت مي كنند مناسب بوده و مي توان گفت كه متضرر نمي شوند.

با توجه به امكاناتي مانند كليه امكانات رفاهي، استخر، سونا، جكوزي، زمين بازي براي بچه ها و ساير امكانات رفاهي و امنيتي مي توان تا حدي نسبت به ساير املاك رده پايين، قيمت بالاتري دارند ولي شما با توجه به امكاناتي كه دريافت مي كنيد، قيمت چندان بالاتري را نمي پردازيد.

زمين بزرگ برج هاي دریاچه چیتگر يكي از ويژگي هاي خاص و منحصر به فردي است كه باعث يك سرو گردن نسبت به بقيه متفاوت و خاص تر باشد و به همين دليل شركت هاي پيمانكاري عمراني توانسته اند كه براي برج ها، زمين بازي مدنظر قرار بدهند.

املاک چیتگر

املاك درياچه چيتگر در نوع خود بي نظير است

هلي پد، امكاني منحصر به فرد در املاك دریاچه چیتگر

امكان هلي پد يكي از امكانات جديدي است كه براي ساكنين برج هاي منطقه دریاچه چیتگر مدنظر گرفته شده كه مي تواند در مواقع ضروري به كار برود كه همان موارد اضطراري و اورژانسي هستند كه موثر واقع مي شود. استفاده از هلي كوپتر در مواقع ضروري باعث شده كه خريداران و مشتريان با ديد بهتر و مثبت تري به اين منطقه توجه كنند. امكانات فوق العاده اي كه باعث شده تا نظر و توجه شما هر چه بيش تر به اين برج ها جلب شود.

وجود هايپرماركت در برج هاي دریاچه چیتگر

در زير همه برج هاي دریاچه چیتگر، فروشگاه هاي هايپرماركت وجود دارد و به همين دليل ساكنان اين برج ها مي توانند با خيال راحت همه نيازمندي هاي خود را از اين فروشگاه ها خريداري كرده و استفاده كنند. اگر برج هايي در حال حاضر ندارند ولي در آينده نزديك اين امكان فراهم خواهد شد.

املاک دریاچه چیتگر منطقه 22

املاك درياچه چيتگر زيبا و جذاب است

قيمت واحدهاي آپارتماني برج هاي دریاچه چیتگر

امروزه اكثر وب سايت ها، قيمت محصولات و كالاهاي خود را درج نمي كنند و اين قضيه بخاطر تغيير روزانه قيمت ها است و شما مي توانيد با استعلام تلفني، از قيمت واحد آپارتماني مورد نظر خود با خبر شويد. البته برخي هم قيمت هايي را درج كرده اند ولي ممكن است روز بعد همان قيمت تغيير كرده باشد. در هر حال قوانين و روش هاي مختلفي براي باخبر شدن از واحدهاي آپارتماني برج هاي دریاچه چیتگر وجود داشته باشد.

نتيجه گيري

برج هاي دریاچه چیتگر به قدري زيبا و جذاب هستند كه چشم هر بيننده اي را خيره مي كنند و در اين برج ها، امكانات جديد و خاص تري تعبيه شده و به همين دليل نسبت به بقيه يك سروگردن بالاتر است و به همين دليل خريداران و مشتريان مي توانند دوست دارند كه در اين برج ها، يك واحد آپارتماني داشته باشند.

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.