بهترین مناطق برای سرمایه گذاری

در سال گذشته رشد بسیار زیادی در مسکن داشتیم که این مساله باعث شده سرمایه گذاران بسیاری به سمت خرید خانه جذب بشوند زیرا در سایر بازار ها مثل ارز و طلا پایداری و سوداوری بازار مسکن را نداریم.در ادامه مناطقی که برای سرمایه گذاری مناسب اند و مناطقی که سال گذشته پر معامله ترین های شهر تهران بوده اند را میبینیم تا بتوانید بر این اساس در منطقه ای که بهتر است و سود اوری بیشتری برای شما خواهد داشت را انتخاب کنید.
اولین نکته قابل توجه این است که شما میخواهید این سرمایه گذاری را چگونه انجام دید ایا میخواهید ملکی را بخرید با قیمت بالا تری بفروشید،ایا میخواهید با قیمت بالاتری اجاره دهید،ایا خودتان میخواهید در ان زندگی کنید .همه این ها نکته های قابل توجهی است که قبل از همه باید این نکات را در نظر بگیرید.

بهترین منطقه برای ساخت و ساز وسرمایه گذاری برای ملک های کوچک در حال حاظر غرب تهران(به خصوص منطقه ی ۲۲) هست.دلیل این که این منطقه برای سرمایه گذاری مناسب است وجود خیابان های عریض،وجود امکانات تفریحی و تجاری(بام لند و ایران مال و..)،دسترسی راحت به اتوبان ها و بافت نوساز این منطقه است.
در مناطق فرسوده تهران هم با خرید این املاک فرسوده و ساخت وساز در ان ها هم امکان سرمایه گذاری وجود دارد.

در منطقه های چهار ،پنج،هفت ،هشت هم سرمایه گذاری خوبی میتوتنید داشته باشد زیرا این مناطق هم دارای املاک نوسازی هستند و هم قیمت این املاک نزدیک به میانگین قیمت ملک در تهران میباشد.مخصوصا منطقه ی ۴ که در واقع شرق تهران واقع شده و منطقه ی ۵ که در غرب تهران است بیشر از بقیه مناطق به قیمت مینگین نزدیک ترند و بنابراین برای سرمایه گذاری بسیار مناسب اند .البته همانطور که گفتیم مناطق هفت و هشت هم قیمتی نزدیک به میانگین دارند اما این مناطق بیشر واحد های اداری را شامل میشوند.

اگر سرمایه ای کلان دارید میتوانید در مناطق یک و دو وسه سرمایه گذاری کنید زیرا خرید ملک در این مناطق سرمایه بسیاری نیاز دارد.

بر اساس گزارشات موجود منطقه ای که بیشترین معاملات ملک را در سال ۹۷داشته منطقه ی ۵ بوده پس از ان مناطق ۴،۲،۱۴،۱۵بوده اند که هر کدام در یکی از فصل ها پر فروش تر از دیگر مناطق بوده اند.

منطقه ۵ شامل محله های جنت‌آباد، سردار جنگل، پونک، آریاشهر، حصارک، پیامبر، باغ فیض، کن ، شهر زیبا، مهران، سولقان، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی شهرک آپادانا، شهران و بلوار فردوس میباشد که به دلیل وجود تیراژه در اشرفی اصفهانی ،دو هایپر مارکت ،مجتمع تجاری کوروش در ستاری،بوار فردوس و رستوران های ان ،مرکز خرید بوستان،پارک نحج البلاغه به پرفروش ترین منطقه تهران تبدیل شده است.

در بالا سعی کردیم مناطقی که برای سرمایه گذاری مناسب اند همراه با علت ان ها بیان کنیم در یک نگاه کلی مناطق ۵،۴،۷،۸،۲۲ بهترین مناطق برای سرمایه گذاری خرد و مناطق ۱،۲،۳ بهترین مناطق برای سرمایه گذاری های کلان هستند.

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.