صف متقاضی برای مسکن مهرهای بدون متقاضی!

با برنامه ریزی ها و بودجه بندی های دولت قرار شده است که مسکن های مهری که در دولت قبل شروع به ساخت شد، تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود. در سال جاری با التهابات در اقتصاد کلان کشور، تکمیل مسکن های مهر نیز با مشکل مواجه شد.

در شهر پردیس یکسری از خانه های مسکن مهر تکمیل شده و در خرید اقلام تکمیلی خانه ها مانند پکیج و دیگر اقلام، شرکت پیمانکار با مشکل رو به رو شده است. برخی از اقلام با افزایش قیمت چند برابری رو به رو شده و برخی نیز با کمبود مواجه است! همین موضوع سبب تاخیر در تحویل املاک متقاضیان از سوی شرکت های پیمانکار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در رابطه با این مشکلات معتقد است که با جلساتی که با پیمانکاران تشکیل شده، مشکلات مسکن مهر هرچه سریعتر رفع و به مالکان آنها تحویل داده شود. در هر صورت املاک در مسکن مهر باید هرچه سریعتر تکمیل و تحویل داده شود.

از سوی دیگر معاون وزیر راه اظهار کرد که در ماه های اخیر با توجه به گرانی قیمت املاک و جهش زیاد آن در شهر تهران و مناطق مختلف آن، افراد زیادی برای خرید ملک به پروژه های مسکن مهر روی آورده اند. با افزایش نرخ املاک، قدرت خرید ملک از سوی مردم بسیار کاهش پیدا کرده است و همین امر سبب شده متقاضیان خرید مسکن های مهر افزایش یابند.

به گفته حبیب الله طاهرخانی، استقبال مردم از خرید ملک در پروژه های مسکن مهر سبب شده تا 8 هزار واحد خالی مسکن های مهر شهر پرند فروخته شود. به گفته وی، گران شدن املاک مردم را به سوی مسکن های مهر کشانده و میزان املاک خالی در این مناطق بسیار کمتر از قبل شده است.
معاون وزیر راه به ساکنان و مالکان املاک در شهر پرند این وعده را داد که با توجه به فروش واحدهای ملکی جدید و افزایش جمعیت و متمرکز شدن آنها برنامه های ویژه ای برای تامین تمامی امکانات به کار گرفته شده است.

املاک منطقه 22
تا پیش از این مسکن های مهر ساخته شده زیادی بدون متقاضی وجود داشتند که باعث بروز مشکلاتی در اتمام پروژه ها از سوی پیمانکاران شده بود. حال با فروش این املاک ارزان قیمت و ساکن شدن تعداد بسیاری از ساکنان تهران در این خانه ها، شاه این هستیم که مسکن های مهر جان تازه ای می گیرند و فازهای دیگر آن نیز در دست تکمیل قرار خواهند بود.

مقالات مربوطه

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.