دولت عزمی راسخ برای حل مشکلات بازار املاک دارد

در ماه های اخیر شاهد تغییرو تحولات گسترده ای در وزارت راه و شهرسازی بوده ایم. با تغییر وزیر بسیاری از کارشناسان معتقدند که شرایط این بازار رو به بهبود می رود. بسیاری از وعده های داده شده توسط مدیریت قبل وزرات راه به هیچ وجه عملی نشده اما دولت تدبیر و امید با تغییر وزیر قصد دارد مشکلات به وجود آمده در بازار املاک را برطرف کند.

جهانگیری معاون اول رییس جمهور در آیین تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید راه و شهرسازی، از عرم دولت برای بهبود شرایط بازار املاک سخن گفت. جهانگیری بیان کرد که دولت از مشکلات ایجاد شده در این بازار خبر دارد و کاهش توانایی مردم برای خرید ملک را نیز می داند. وی معتقد است که دولت تلاش ویژه ای برای بهبود این شرایط کرده و برنامه های خوبی نیز توسط وزیر جدید اجرایی خواهد شد.

جهانگیری که در این مراسم قصد انتقاد به دوره قبلی وزارت راه به ویژه در بخش مسکن نداشت، مشکلات اصلی در سر راه دولت را برای بازار املاک، بافت فرسوده شهرها به ویژه در تهران است. دولت اگر بتواند گام های موثری به جهت رفع مشکلات بافت فرسوده و تعمیر و بازسازی در این بافت بردارد، نقش مهمی برای بهبود شرایط بازار املاک ایفا کرده است. البته در دوره قبلی وزارت راه و شهرسازی حرف هایی در مورد احیای بافت فرسوده زده شد که متاسفانه در حد حرف باقی ماند اما به نظر می رسد وزیر جدید عزمی جدی تر برای برطرف کردن این مشکلات داشته باشد.

خوشبختانه دولت دکتر روحانی برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات ایجاد شده در ماه های اخیر، تدابیر زیادی اندیشیده و برای اجرایی کردن آن ها به رفع موانع از طریق تغییر وزرای مهم اقتصادی دست زده است. همین کار خود دلیلی محکم برای بهبود بازار املاک است و نشان دهنده عزم راسخ دولت برای بهبوئد شرایط این بازار خواهد بود.

املاک منطقه 22
نکته مهمی که جناب آقای جهانگیری نیز در مراسم تودیع و معارفه به آن اشاره کرد، همکاری مدیران وزارت راه با اسلامی، وزیر جدید راه و شهرسازی است. موضوع مهمی که می تواند باعث پیروزی یا شکست اسلامی در راستای اجرای اهداف دولت در برطرف کردن مشکلات بازار املاک شود. در نتیجه بهتر است اسلامی توجه لازم را به معاونان و مدیران این وزارت خانه نیز داشته باشد تا بتواند بدون هیچ مشکلی سیاست های خود را پیاده سازی کرده و مشورت های غلط او را از تلاش برای بهبود شرایط بازار املاک باز ندارد.

مقالات مربوطه

1 دیدگاه

  1. best gold ira companies

    WOW just what I was searching for. Came here by searching for gold ira companies

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.