بارگذاری نقشه...

خرید واحد 106 متری برج آسمان دریاچه چیتگر

کد ملک: 11090
املاک دریاچه چیتگر, تهران,
Iran
9400000000 تومان سند تعاونی
آپارتمان
  • 96
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 106 مترمربع
آقای ذوالقدر 09120224522
آقای ذوالقدر 09120224522
مدیریت تماس

توضیحات

فروش آپارتمان 106 متری برج آسمان دریاچه خلیج فارس

برج ها مسکونی آسمان در شمال دریاچه چیتگر با آدرس پستی : تهران ، میدان دریاچه شهدای خلیج فارس ، خیابان جوزانی غربی ، بلوار مظفر ، شهرک آسمان واقع شده که در محیطی بسیار دنج و آرام و دور از شلوغی دریاچه چیتگر قرار دارد که تمامی دسترسی های محلی مناسب برای ساکنین برج های آسمان تعبیه شده است.

اگر بخواهیم به بررسی تخصصی دسترسی های برج های مسکونی آسمان بپردازیم می توان به فاصله 5 دقیقه ای با بزرگترین مراکز تفریحی و تجاری همانند ، دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر ، ایرانمال و پاساژ خلیج فارس اشاره کرد ؛ همین طور شهرک آسمان دسترسی عالی به مراکز حمل و نقل عمومی همانند ، مترو چیتگر ، ایستگاه اتوبوس و تاکسی نیز دارد.

شهرک آسمان در قالب 22 برج مسکونی توسط تعاونی سپاه ساخته شده به طوری که هر برج برای ارگان به خصوصی عضو گیری شده به عنوان مثال برج های آسمان 15 و 16 برای بهداری سپاه و آسمان 12 برای مخابرات سپاه  و … توجه داشته باشید که متریال ساخت تمامی برج های سپاه به طور کلی یکسان بوده و تماما با سازه اسکلت پیچ و مهره که از استحکام به شدت بالایی برخوردار است ساخته شده است.

برج های مسکونی آسمان دریاچه چیتگر

برج های مسکونی آسمان دریاچه چیتگر

اطلاعات اختصاصی برج های آسمان دریاچه چیتگر

برج های مسکونی آسمان در قالب 22 برج 17 الی 21 طبقه مسکونی با یک طبقه لابی و سه طبقه پارکینگ و انباری طراحی شده است که در هر طبقه 5 الی 6 واحد مسکونی قرار داده شده است.

تمامی متراژ های شهرک آسمان از 100 متری دو خوابه شروع شده و تا 116 متری دو خوابه نیز تنوع متراژ دارد ، همان طور که گفته شد تمامی واحد های برج های آسمان دو خوابه می باشند و اکثریت پلان نقشه ها یکسان است.

برج های مسکونی آسمان هر دو بلوک به یک لابی یکسان متصل است و پارکینگ و انباری سرتاسری دارند اما دو برج به طور کامل از هم جدا هستند البته برج های مسکونی آسمان 7 و 12 به صورت تکی ساخته شده و لابی اختصاصی خود را دارند.

امکانات بسیاری نظیر لابی مجلل هتلینگ ، لابی من 24 ساعته ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، کتابخانه نیز در اکثریت لابی های برج های آسمان جای داده شده که هر دو بلوکی که به یک لابی متصل است می توانند تمامی اعضای دو بلوک با پرداخت شهریه مناسب از خدمات سالن ورزش برج های آسمان استفاده کنند.

به طور کلی بافت فرهنگی ساکن در برج های آسمان بسیار عالی است و سکونت آرام و بدون مزاحمتی تجربه خواهید کرد همین طور تعدادی از برج های آسمان به دلیل نحوه جای گیری خود ویو بی نظیری از دریاچه چیتگر و در اکثریت واحد های شمالی بلوک های شمالی ویو باز و بدون مشرف از شهر تهران و کوهستان را خواهید داشت.

اطلاعات اختصاصی واحد 106 متری برج آسمان دریاچه چیتگر

واحد 106 متری دو خوابه در آسمان 19 در طبقه اول برای فروش گذاشته شده است.

واحد دارای دو تراس می باشد که یک تراس بسیار بزرگ و قابل چیدمان دارد و واحد جنوبی است و با ویو دریاچه می باشد.

همین طور واحد تخلیه و آماده سکونت نیز می باشد.

برای بازدید و اطلاعات بیشتر با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

 

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.