بارگذاری نقشه...

پروژه تجاری اداری نارنجستان 6 چیتگر

کد ملک: 10781
املاک دریاچه چیتگر, تهران,
Iran
پیش خرید
آپارتمان
  • 22
  • 0
    آقای ذوالقدر 09120224522
    آقای ذوالقدر 09120224522
    مدیریت تماس

    توضیحات

    برج اداری و تجاری نارنجستان 6 دریاچه چیتگر

    محله دریاچه چیتگر جزو بهترین مناطق تهران از دید سرمایه گذاری و سکونت می باشد که به دلیل واقع شدن مراکز بزرگ تجاری و تفریحی بسیار مورد توجه و رشد واقع شده است.

    در این میان قیمت واحد های مسکونی در محله دریاچه چیتگر به شدت افزایش یافته و دیگر نقدینگی کافی برای واحد های این منطقه جذاب از بین رفته اما می بایست چه کار کرد ؟ از خرید خانه منصرف شد ؟

    خیر ، در حال حاضر به دلیل عدم نقدینگی کافی متقاضیان به پروژه های پیش فروشی روی آورده اند که با آورده کم و به صورت اقساطی می توانند صاحب خانه شوند.

    در واقع تمامی واحد هایی که در حال حاضر در منطقه 22 تهران ساخته شده اند روزی پیشخرید بوده اند.

    در این میان تعاونی های سازنده در منطقه 22 تهران بسیار حائز اهمیت است که یکی از بهترین و نام آشنا ترین تعاونی ها ، تعاونی ابنیه آکام است که رزومه بسیار قوی در منطقه 22 تهران دارد.

    این تعاونی نام تمامی پروژهای های خود را نارنجستان گذاشته  تماما در منطقه 22 تهران در حال ساخت است.

    اگر بخواهیم به رزومه این تعاونی نگاه کنیم شامل :

    تحویل برج نارنجستان 1 و برج نارنجستان 2 در دل محله کوهک و در حال ساخت پروژه های :

    پروژه نارنجستان 3 در بلوار اردستانی

    پروژه نارنجستان 4 در مروارید شهر

    پروژه نارنجستان 5 در بلوار اردستانی

    می باشد که به تازگی پروژه جدید این تعاونی یعنی پروژه نارنجستان 6 بر سر زبان ها افتاده است.

    این پروژه فعلا به طور دقیق استارت نخورده و تعاونی در حال خرید زمین این پروژه می باشد که به صورت رسمی اعلام به ساخت و همین طور عضو گیری کند.

    زمین این پروژه به جرات می توان گفت یکی از بهترین زمین های منطقه 22 تهران است که در نزدیکی باملند و دریاچه چیتگر در نزدیکی برج اداری تجاری لکسون است .

    همان طور که گفته شد پروژه نارنجستان 6 به صورت اداری و تجاری ساخته خواهد شد و به احتمال خیلی زیاد واحد های هوم آفیس نیز در نطر گرفته شود.

    تمامی پروژه های تعاونی ابنیه آکام با بهترین متریال و نوعه ساختی بی نظیر ساخته شده اند که انتظار می رود این پروژه جدید خود یعنی برج اداری تجاری نارنجستان 6 را نیز با بالاترین متریال ممکن بسازد.

    زمین این پروژه بسیار بسیار ارزنده است و از طبقه اول اداری واحد های جنوبی تماما ویو دریاچه چیتگر را به صورت 270 درجه ای خواهند داشت.

    تعداد طبقات دقیق برج نارنجستان 6 هنوز اعلام نشده اما زمین این پروژه دارای جواز ساخت 17 طبقه اداری + 3 طبقه تجاری و 6 طبقه پارکینگ و انباری ، دقیقا همانند پروژه لکسون را دارد که انتظار می رود همانند برج لکسون و پاساژ باملند این پروژه نیز به یکی از لوکس ترین پروژه های ساخته شده در ایران تبدیل شود.

    تعاونی ابنیه آکام اعلام کرده که تمامی امکانات رفاهی و خدماتی نظیر : خدمات هتلینگ ، آمفی تئاتر ، سالن اجتماعات ، سالن همایش ، کافی شاپ ، خشکشویی و .. را در این برج لوکس تعبیه خواهد کرد.

    همین طور به احتمال زیاد تحویل پروژه نا%

    امکانات

    فایل های فوری فروش