بارگذاری نقشه...

پروژه پدافند نیروی هوایی ارتش

کد ملک: 2374
شهرک امام رضا,
Iran
1٬500٬000٬000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 2956
  • 0
  • 1 اتاق خواب
  • 1 حمام
  • 60 مترمربع
آقای ذوالقدر 09120224522
آقای ذوالقدر 09120224522
مدیریت تماس

توضیحات

پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش ج.ا ایران

پروژه پدافند هوایی ارتش در پهنه C شهرک چیتگر در کنار برج های مرجان ، برج H2 نیرو هوایی و برج های نیروزمینی واقع شده است که از لوکیشن و دسترسی های عالی به شاهراه های اصلی تهران از جمله اتوبان حکیم و اتوبان همت بهره مند می باشد .

پیش خرید امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش دارای دسترسی 5 دقیقه ای به مراکز تفریحی و تجاری از جمله باغ ملی گیاه شناسی ، پارک چیتگر ، دریاچه چیتگر و ایرانمال می باشد .

سازنده پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش است که با همکاری شکرت خصوصی آرین سازه در حال ساخت پروژه پدافند هوایی ارتش می باشند.

پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش در قالب دو برج 40 و 32 طبقه که یک طبقه آن لابی و 4 طبقه آن منفی است طراحی شده است که در حال حاضر جفت بلوک ها در مرحله اسکلت می باشند.

پروژه پدافند هوایی ارتش در زمینی به وسعت 225000 متر مربعی به صورت مشارکت تعاونی مسکن خاتم الانبیا با تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش بوده که در واقع اجرای پروژه توسط تعاونی مسکن پدافند صورت می گیرد.

اما تعاونی مسکن پدافند هوایی به دلیل قیمت قطعی بستن با اعضا و ناکام ماندن در ساخت با شرکت خصوصی آرین سازه مشارکت کرده که 60% از تمامی واحد را به این شرکت تعلق دارد و 40% برای تعاونی پدافند هوایی ارتش می باشد.

دلیل اصلی ناکام ماندن در ساخت پروژه پدافند هوایی ارتش توسط تعاونی پدافند قیمت قطعی بستن و بدون اقساط این تعاونی برای اعضا بود که در سال 1397 تمامی اعضا مبلغ 46 میلیون تومان سهام از این تعاونی خریداری کرده که بدون اقساط بوده و با توجه به تورم شدید از سال 1397 تعاونی پدافند هوایی ارتش مجبور شد که با شرکت آرین سازه مشارکت کند ؛ در حال حاضر هر سهم عضو اصلی که سال 1397 مبلغ 46 میلیون تومان واریز کرده اند 65 متر مسکونی + 1 متر تجاری بوده که برای انتخاب واحد نیاز به خرید 2 سهم دارند.تعداد کل سهام داران عضو اصلی نیز 800 نفر می باشد.

مشخصات و امکانات پیش خرید امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش پهنه C شهرک چیتگر

همان طور که گفته شد پروژه پدافند هوایی ارتش در قالب 2 برج 32 و 40 طبقه در حال ساخت است که به برج 32 طبقه برج C گفته و به برج 40 طبقه برج H می گویند.

برج C خود شامل سه بلوک  A ، B ، C  می باشد که توسط خود تعاونی پدافند در حال ساخت می باشد و برج H توسط شرکت آرین سازه

متراژ های پیش خرید امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش به صورت واحد های : 60 ، 75 ، 90 ، 97 ، 100 ، 110 ، 120 و…  متری است که تماما 6 دانگ به فروش می رسند.

در هر طبقه از پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش 8 واحد مسکونی در خود جای داده اند.

تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در پیش خرید امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش تعبیه شده که شامل سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، مشاعات آبی ، متریال درجه یک ، سیستم میراگر ، 4 لاین آسانسور برای هر بلوک ، مشاعات کامل و … می باشد.

قیمت متری و نحوه پرداخت پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش شهرک چیتگر

واحد های پروژه پدافند هوایی ارتش عضو اصلی که متعلق به خود تعاونی پدافند هوایی ارتش می باشد تماما انتخاب واحد شده و جهت و طبقه کاملا مشخص است و تمامی خریداران باید به صورت نقدی واحد های عضو اصلی را خریداری کنند که تا انتهای پروژه هیچ اقساطی ندارند.

قیمت به روز متری پروژه پدافند هوایی ارتش عضو اصلی به صورت زیر می باشد.

قیمت متری سهام عضو اصلی پروژه پدافند هوایی ارتش شروع قیمت از متری 34 میلیون تومان سقف قیمت متری 40 میلیون تومان

لازم به ذکر است که قیمت ها با توجه به متراژ ، طبقه ، جهت و ویو متفاوت بوده و برای استعلام به روز واحد های فروشی عضو اصلی با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

.

اما پیش خرید امتیاز های پروژه پدافند هوایی ارتش مربوط به شرکت آرین سازه با توجه به متراژ به شکل زیر می باشد.

قیمت متری سهام آرین سازه پروژه پدافند هوایی ارتش  متری 25 میلیوت تومان

نحوه پرداخت سهام های شرکت آرین سازه در پروژه پدافند هوایی ارتش به صورت 40% نقدی و پرداخت الباقی مبلغ به صورت اقساط 36 ماهه می باشد و این مبلغ به صورت کامل نبوده و مشاعات و ضریب طبقه بایستی به روز پرداخت شود.

++++

پیشنهاد املاک برج بلند برای خرید پروژه پدافند هوایی ارتش سهام های عضو اصلی بوده و سهام های شرکت آرین سازه را توصیه نمی کند.

++++

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران دریاچه چیتگر  بخصوص پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی ارتش  با کارشناسان ما در املاک برج بلند تماس حاصل فرمایید.

.

تیر 1398

پروژه پدافند نیروی هوایی ارتش

واحد 60 متری، 90کتری ، 120متری

60متری،واریزی 70 میلیون +حق امتیاز 130 میلیون (تعاونی)

 

02144769006

امکانات

بدون امکانات.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.