بارگذاری نقشه...

پیش فروش امتیاز برج های N و D شهرک چیتگر

کد ملک: 11083
املاک شهرک چیتگر, تهران,
Iran
6750000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 112
  • 0
  • 3 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 135 مترمربع
آقای ذوالقدر 09120224522
آقای ذوالقدر 09120224522
مدیریت تماس

توضیحات

پیش خرید واحد های برج های N و D شهرک چیتگر

برج های مسکونی N و D در غرب دریاچه چیتگر ، غرب ایرانمال به آدرس پستی : تهران ، بلوار پژوهش ، پهنه B ارتش ، برج های N و D واقع شده است. که از لوکیشن بسیار مناسبی برخوردار است و بسیار نزدیک به ایرانمال و مراکز تفریحی و تجاری است.

قطعا اگر مسیرتان از بزرگراه همت به سمت کرج و یا بلعکس بوده برج های پروانه ای شکل پهنه سروستان ارتش را دیده اید ، برج هایی که جزو معدود برج های 30 طبقه مسکونی در تهران محسوب می شود و با پلان نقشه و نوعه ساخت ویژه ای ساخته شده اند.این سری پروژه ها تماما در پهنه B ارتش یا همان پهنه سروستان واقع شده اند که شامل 4 برج G  ، دو برج B ، سه برج D و 6 برج N می باشد.

تمامی برج های پهنه سروستان چیتگر را تعاونی بتاجا ارتش ساخته است که برج های G و برج های B را ساخته و تحویل اعضا داده است و در حال حاضر در حال ساخت برج های N و D با مشارکت پیمان کار شرکت عمران آبشار اسپادانا است .

نکته بسیار مهم و ویژه پروژه های N , D ارتش به نحوه پرداختی آن است به طوری که تمامی واحد ها به صورت متری پیش خرید می شود به طوری که تمامی واحد ها متراژ مشخص جهت و طبقه مشخصی دارند و با توجه به مرغوبیت واحد به صورت متری خرید و فروش می شود و دیگر هیچ اقساطی ندارند و می بایست تنها منتظر بود که پروژه تحویل اعضا شود.

دلیل عدم گرفتن اقساط در برج های N و D توسط تعاونی بتاجا ابتدا به این نکته باز می گردد که تمامی این پروژه ها طرح توانمند سازی ارتشی ها بوده و ارتش برای اعضای خود در حال ساخت این پروژه های عظیم است اما تمامی اعضا آزادند که سهام های خود را به اشخاص حقیقی دیگری (مهم نیست ارتشی باشند) بفروشند. و دوم اینکه در هر برج یک سری طبقات برای پیمان کار پروژه یعنی شرکت عمران آبشار اسپادانا بوده که به صورت تهاتر این کار صورت گرفته و ارتش فقط نقش نظارتی بر پروژه دارد و پیمان کار در حال ساخت برج های مسکونی N و D است.

پیش خرید واحد های برج های N و D شهرک چیتگر

پیش خرید واحد های برج های N و D شهرک چیتگر

مشخصات و اطلاعات اختصاصی برج های N و D شهرک چیتگر

برج های مسکونی D در قالب 3 برج ساخته شده که هر برج دارای دو بال است و دارای 29 طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و انباری نیز هستند. سازه برج های D از نوعه اسکلت است و بسیار مقاوم اند.

برج های مسکونی N در قالب 6 برج در حال ساخت اند که شامل 29 طبقه مسکونی ، یک طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و انباری اند که سازه این سری برج ها از بتن بوده که بسیار در مقابل زلزله مقاوم است.

متراژ های برج های N تماما مشخص شده و از 124 متری سه خوابه تا 250 متری 4 خوابه تنوع متراژ دارند توجه داشته باشید که تمامی واحد های برج های N و D پلان نقشه و تیپ مشخص دارند و اشخاصی که درخواست خرید از پروژه مسکونی را دارند تماما می بایست از روی پلان نقشه و تیپ واحد واحد ها را خریداری کنند از این رو بسیار دقت داشته باشید که در کدام برج و چه واحدی با چه متراژ و در چه طبقه ای خریداری می کنید زیرا امکان بازدید از واحدتون تا انتهای پروژه وجود ندارد برای همین گروه مشاورین املاک برج بلند مفتخر است با بررسی تخصصی پروژه های ارتش در پهنه سروستان و به صورت تخصصی به شما در این عمر راهنمایی خواهد کرد .

اطلاعات اختصاصی واحد پیش خریدی در پهنه سروستان شهرک چیتگر

واحد 135 متری در طبقه 29 (واحد 1) برای پیش فروش گذاشته شده است.

برای اطلاعات بیشتر و معرفی فایلینگ مشابه با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.