بارگذاری نقشه...

پیش فروش امتیاز پروژه ترنج دریاچه چیتگر

کد ملک: 11077
املاک دریاچه چیتگر, تهران,
Iran
5100000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 118
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 100 مترمربع
آقای ذوالقدر 09120224522
آقای ذوالقدر 09120224522
مدیریت تماس

توضیحات

پیش خرید امتیاز پروژه ترنج دریاچه خلیج فارس

پروژه ترنج در شمال دریاچه چیتگر به آدرس پستی : میدان ساحل ، خیابان شمس تبریزی پروژه ترنج . واقع شده است که می توان گفت یکی از بهترین لوکیشن های منطقه 22 تهران را دارد.

دسترسی های ویژه به بزرگراه های اصلی تهران همانند بزرگراه همت و بزرگراه حکیم باعث شده پروژه ترنج به شدت معروف شود و جزو معدود برج های در حال ساخت و پیش فروشی دریاچه چیتگر محسوب می شود که در رینگ اصلی دریاچه چیتگر در حال ساخت است.

سازنده پیش فروش امتیاز پروژه ترنج تعاونی مسکن امید دژبان ارتش است که سالیان سال است در منطقه 22 تهران در حال ساخت پروژه های ساختمانی است ؛ اگر بخواهیم نیم نگاهی به رزومه های تعاونی امید دژبان ارتش بی اندازیم شامل ساخت شهرک امید دژبان می باشد که در سال های 1388 تا 1390 تحویل اعضا داده شده است.

همین طور در شمال غربی میدان ساحل برج های سروناز نیز ساخته شده که جزو رزومه همین تعاونی یعنی تعاونی امید دژبان محسوب می شود که شامل برج های 5 الی 18 طبقه مسکونی است که از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است و جزو برج های میان رده و معمولی منطقه 22 تهران است.

پروژه سوم تعاونی امید دژبان ارتش یعنی پروژه ترنج ؛ طبق گفته های خود تعاونی یکی از برج های لوکس منطقه 22 تهران محسوب خواهد شد و در ساخت آن نیز سعی خواهد شد که از بهترین متریال ساخت استفاده شود.

البته این را هم بگوییم که پروژه پیش خریدی ترنج از سازه بسیار مستحکمی برخوردار است که طبق گفته های تعاونی زلزله تا 8 ریشتر نیز مقاوم است.

پیش فروش امتیاز پروژه ترنج دریاچه چیتگر

پیش فروش امتیاز پروژه ترنج دریاچه چیتگر

مشخصات پروژه امتیاز پیش فروش ترنج دریاچه چیتگر

امتیاز پیش خرید پروژه ترنج چیتگر در قالب دو برج 11 و 21 طبقه مسکونی با یک طبقه لابی و سه طبقه پارکینگ و انباری در حال ساخت است که ابتدا برج اول که شامل 21 طبقه مسکونی است اولویت ساخت دارد و پس از ساخت و تحویل برج اول ترنج دریاچه ، بلوک دوم 11 طبقه شروع به ساخت خواهد شد.

کلا سازوکار تعاونی امید دژبان ارتش به این صورت است که ابتدا یک پروژه ساخته و پس تکمیل استارت پروژه دوم را میزند.

تنوع متراژ واحد های بلوک اول پیش فروش پروژه ترنج از 80 تا 100 متری دو خوابه است و در بلوک دوم از 110 تا 130 متری دو و سه خوابه است که با پلان نقشه های مختلف در هر طبقه به طور میانگین 6 الی 10 واحد مسکونی جای داده شده است.

امکانات بسیاری در پیش خرید امتیاز پروژه ترنج جای داده شده که شامل لابی مجلل هتلینگ ، لابی من 24 ساعته ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ، محوطه سازی اختصصاصی و … می باشد.

پروژه ترنج میدان ساحل همانند تمامی پروژه های پیش خریدی منطقه 22 تهران به صورت واریزی و حق امتیاز به فروش می رسد.

توجه داشته باشید که در امتیاز پروژه ترنج شما تنها سهام یک واحد را پیش خرید می کنید و متراژ ، طبقه و جهت واحد مشخص نیست و با توجه به نحوه پرداختی اقساط اعضا در تعاونی رتبه بندی می شوند که هر چه رتبه کمتر باشد اولویت انتخاب واحد بیشتر خواهد بود .

اطلاعات اختصاصی واحد پیش فروش امتیاز پروژه ترنج دریاچه چیتگر

رتبه حدود 80 با واریزی 1/200/000/000 تومان و حق امتیاز 3/900/000/000 تومان برای پیش خرید قرار داده شده است.

برای بازدید و اطلاعات بیشتر و مشاهده پلان نقشه ها با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

 

 

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.