بارگذاری نقشه...

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) بلوار امیرکبیر

کد ملک: 10030
املاک شهرک گلستان, تهران,
Iran
پیش خرید
آپارتمان
  • 545
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 125 مترمربع
آقای اسماعیلی 09013838398
آقای اسماعیلی 09013838398
مدیریت تماس

توضیحات

آذر 1402

پیش خرید امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) شهرک گلستان غربی

پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) در دل محله شهرک راه آهن یا همان شهرک گلستان غربی در بین چهار راه کاج و هاشم زاده در بلوار امیرکبیر در کنار پاساژ تجاری اداری مالمون و در کنار برج های تندیس اقاقیا و هانا واقع شده است.

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) در قالب تک برج 29 طبقه که شامل 19 طبقه مسکونی ، 4 طبقه تجاری و 6 طبقه پارکینگ و انباری در حال ساخت است که در زمینی به وسعت 9166 متر مربع که بنای پروژه تقریبا حدود 72 هزار متر می باشد.

سازنده پیش خرید امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) تعاونی مسکن دندانپزشکان استان تهران می باشد که در سال 1402 با شرکت نیکان سازه سدید یکی از قوی ترین شرکت های ساختمانی در منطقه 22 مشارکت کرده و در حال ساخت می باشد.

رزومه تعاونی مسکن دندانپزشکان استان تهران برج دندانپزشکان کوهک یا مروارید یک و همین طور پروژه مروارید 2 در محله سعادت آباد و پروژه الماس در دل محله مروارید شهر در کنار برج نارنجستان 4 می باشد ؛ همین طور در شمال کشور نیز این تعاونی فعالیت داشته و یک شهرک مسکونی را نیز تحویل اعضای خود داده است.

رزومه شرکت نیکان سازه سدید که در ساخت پیش فروش پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) مشارکت کرده بسیار زیاد بوده که شامل برج های تریتیوم 1 (غرب دریاچه چیتگر) ، تریتیوم 2 (شمال اتوبان همت در کنار شهرک شهید باقری )، تریتیوم 3 (مروارید شهر) ، تریتیوم 4( مروارید شهر) ، تریتیوم 5 (البرز ، گوهردشت ، خیابان انرژی اتمی) ، تریتیوم VIP  (شهرک گلستان غربی) می باشد.

سازه پیش فروش پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) از اسکلت پیچ و مهره می باشد که در حال حاضر (آذر ماه 1402) در طبقه 7 مسکونی یعنی 17 طبقه از پایه می باشد که در حال سقف زنی و دیوار چینی این طبقه می باشد.

 

مشخصات و امکانات پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) تعاونی دندانپزشکان

نحوه قرار داد پیش خرید امیتاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) به صورت دفترچه ای بوده و تمامی نقل و انقال ها در دفتر خوده تعاونی انجام می شود به نحوی که دفترچه مالک قبلی باطل شده و دفترچه مالک جدید برای شما صادر خواهد شد.

همان طور که گفته شد پیش فروش سهام پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) در قالب تک برج 19 طبقه مسکونی است که متراژ های مسکونی در یک تیپ 125 متری توسط تعاونی دندانپزشکان معرفی شده است.

همچنین 4 طبقه تجاری پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) نیز دارای متراژ های بسیار متنوعی بوده که تا انتهای پروژه برای تفکیک واحد های تجاری صبر کنیم.

تمامی امکانات رفاهی و خدماتی در پیش خرید پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) تعبیه شده که شامل : 4 لاین آسانسور ، سالن اجتماعات ، سالن ورزش ، محوطه سازی ، مهد کودک و …

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) در یکی از بهترین لوکیشن های منطقه 22 تهران می باشد که دسترسی های به شدت عالی به شاهراه های اصلی تهران از جمله اتوبان حکیم و اتوبان همت دارد و همین طور بسیار نزدیک به مراکز تفریحی و تجاری از جمله دریاچه چیتگر ، بام لند ، ایرانمال و پارک چیتگر را دارد.

 

واریزی و حق امتیاز پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) بلوار امیر کبیر

در حال حاضر به دلیل مشارکت شرکت نیکان سازه سدید با تعاونی مسکن دندانپزشکان قیمت های این پروژه به صورت متری می باشد که با توجه به شرایط پرداخت متفاوت بوده برای اطلاعات دقیق تر قیمت ها و نحوه پرداخت لطفا با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید.

.

.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه های پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران دریاپه چیتگر به ویژه پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان (امیرکبیر) تعاونی دندانپزشکان + شرکت نیکان سازه سدید با کارشناسان ما در املاک برج بلند تماس حاصل فرمایید.

لیست پروژه های معتبر منطقه 22 تهران دریاچه چیتگر مروارید شهر شهرک چیتگر که توسط املاک برج بلند معرفی می شود.

پیش فروش امتیاز پروژه زاگرس 

پیش فروش امتیاز پروژه پاسارگاد 2

پیش فروش امتیاز پروژه ترنج

پیش فروش امتیاز پروژه نیروزمینی ارتش

پیش فروش امتیاز پروژه مرجان 

پیش فروش امتیاز پروژه H2 نیروهوایی

پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی

پیش فروش امتیاز پروژه سفیر (S2)

پیش فروش امتیاز پروژه دیپلمات 

پیش فروش امتیاز پروژه کامرانیه (K2)

پیش فروش امتیاز پروژه الهیه و فرشته (F7 و F8)

پیش فروش امتیاز پروژه بانک ملی سپاشهر

پیش فروش امتیاز پروژه هزاره سوم

پیش فروش امتیاز پروژه هزاره سوم 2

پیش فروش امتیاز پروژه آرتمیس

پیش فروش امتیاز پروژه میعاد شهید خلیلی

پیش فروش امتیاز پروژه بتاجا

پیش فروش امتیاز پروژه نخل

پیش فروش امتیاز پروژه آفتاب مهتاب

پیش فروش امتیاز پروژه امپریال پالاس

پیش فروش امتیاز پروژه تریتیوم VIP

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان

پیش فروش امتیاز پروژه تندیس اقاقیا

پیش فروش امتیاز پروژه برلیان بهداری

پیش فروش امتیاز پروژه سران 1 

پیش فروش امتیاز پروژه خاتم

پیش فروش امتیاز پروژه ساحل 3

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 3

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 4

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 5 

پیش فروش امتیاز پروژه میلان 3

 

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.