بارگذاری نقشه...

پیش فروش امتیاز پروژه هما پارسه چیتگر

کد ملک: 11082
املاک آبشار تهران, تهران,
Iran
4650000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 84
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 110 مترمربع
آقای ذوالقدر 09120224522
آقای ذوالقدر 09120224522
مدیریت تماس

توضیحات

پیش خرید امتیاز پروژه هما پارسه چیتگر

پروژه مسکونی هما پارسه در شمال دریاچه چیتگر و در شمال غربی منطقه 22 تهران به آدرس پستی : تهران ، بزرگراه همت ، شهرک شهید باقری انتهای بلوار آبشار ، پروژه هما پارسه واقع شده است که در محیطی بسیار دنج و آرام به دور از ترافیک و شلوغی شهری واقع شده است.

در واقع لوکیشن پروژه هما پارسه از دید بسیاری در یکی از بهترین لوکیشن های منطقه و از دید بسیاری دیگر در لوکیشن ضعیفی واقع شده ، علت آن نیز آن است که در اطراف پروژه هما پارسه هنوز پروژه هایی در حال ساخت و ساز هستند که پروژه رونیکا آبشار را نیز می توان مثال زد ، طبیعی است پس از ساخت تمامی این پروژه ها خیابان ها و دسترسی های اصلی پروژه هما پارسه نیز بسیار بهتر خواهد شد.

اما از دید دیگر به دلیل قرار گرفتن پروژه هما پارسه در شمال همت و در ارتفاعات تمامی واحد های جنوبی ویو بی نظیری از برج های منطقه 22 تهران ، ایرانمال و حتی دریاچه چیتگر را دارند و به طبع به دلیل ارتفاع سازه هیچ پروژه ای جلوی پیش خرید پروژه هما پارسه قرار نگرفته است.

مهمترین رکن خرید هر پروژه پیش خریدی آشنایی با تعاونی سازنده آن است ؛ شرکت تعاونی خلبانان و مهندسین پرواز جمهوری اسلامی سازنده پروژه هما پارسه است که به همین دلیل این پروژه به پیش خرید امتیاز پروژه هما خلبانان نیز شهرت دارد .

تعاونی خلبانان و مهندسین پرواز رزومه به خصوصی در ساخت پروژه های مسکونی و عمرانی ندارند و اولین پروژه خود است که با استفاده از عضو گیری از اعضای خود شروع به ساخت کرده است ، البته دقت داشته باشید این پروژه نیز همانند تمامی پروژه های پیش خریدی و تعاونی ساز منطقه 22 تهران به صورت پیش پرداخت و اقساط پیش خرید می شود.

نحوه پیش خرید در پروژه هما پارسه به اینگونه است که ابتدا با پرداخت پیش پرداخت و واریزی به روز به تعاونی و خرید رتبه و امتیاز از شخص سهام دارد شما دارای سهام یک واحد مسکونی در پروژه هما پارسه هستید البته دقت داشته باشد متراژ ، طبقه و جهت هیچ یک از اعضا مشخص نیست و با توجه به نحوه پرداختی اعضا این رتبه بندی مشخص خواهد شد.

 

پیش فروش امتیاز پروژه هما پارسه

پیش فروش امتیاز پروژه هما پارسه

مشخصات و امکانات پروژه هما پارسه چیتگر

پیش خرید امتیاز پروژه هما پارسه در عرصه 12 هزار متر مربعی با زیربنای کل 15 هزار متر مربعی در پهنه 263R با پروانه ساخت 220006898 در حال ساخت است که طبق اعلام تعاونی پروژه مسکونی هما پارسه در قالب تک برج 30 طبقه ای که 24 طبقه آن مسکونی ، یک طبقه لابی و 5 طبقه پارکینگ و انباری است ساخته خواهد شد.

از دسترسی های ویژه پیش فروش امتیاز پروژه هما پارسه نگزریم که تنها 5 دقیقه با دریاچه چیتگر ، پارک چیتگر ، ایرانمال و آبشار تهران فاصله دارد ، همین طور دسترسی محلی بسیار قوی نیز در اطراف پروژه پیش خریدی هما پارسه نیز بسیار مناسب می باشد.

متراژ های پیش خرید امتیاز پروژه هما پارسه شامل 3 تیپ A ، B و C می باشد که شرح زیر می باشد :

تیپمتراژتعداد خواب
A160 متریسه خوابه
B130 متریدو / سه خوابه
C110 متریدو خوابه

طبق اعلام تعاونی ساخت پروژه 48 ماهه بوده اما با توجه به نحوه پیش رفت پروژه مسکونی هما پارسه این تاریخ کمی دور از انتظار است و پیش بینی ما برای تحویل 60 ماهه خواهد بود.

طبق اعلام تعاونی خلبانان و مهندسین پرواز که سازنده پروژه هما پارسه چیتگر است ، امکانات بسیاری در پروژه هما پارسه جای داده شده است که شامل : لابی مجلل هتلینگ ، لابی من 24 ساعته ، مشاعات آبی ، سالن ورزش ، سالن اجتماعات ، فضای سبز اختصاصی ، اتاق بازی کودک ، پارکینگ مهمان و … می باشد.

اطلاعات اختصاصی امتیاز پیش خرید پروژه هما پارسه چیتگر

امتیاز پروژه هما پارسه با رتبه حدودی 35 و واریزی 750/000/000 تومان و امتیاز 3/900/000/000 تومان به پیش فروش می رسد.

برای بازدید و اطلاعات بیشتر با کارشناس مربوطه تماس بگیرید !

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.