بارگذاری نقشه...

پیش خرید امتیاز پروژه ساحل 3 مروارید شهر

کد ملک: 9889
املاک مروارید شهر, تهران,
Iran
3500000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 599
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 110 مترمربع
آقای اسماعیلی 09013838398
آقای اسماعیلی 09013838398
مدیریت تماس

توضیحات

آبان 1402

پیش فروش امتیاز پروژه ساحل 3 (سپانیر) 

پروژه ساحل 3 در دل محله مروارید شهر به آدرس پستی : تهران ، منطقه 22 ، محله مروارید شهر ، خیابان کرمانشاه ، کوچه احدی ، پروژه ساحل 3 . واقع شده است.

جای گیری پیش خرید پروژه ساحل 3 در یکی از بهترین موقعیت مکانی های منطقه 22 تهران در دل محله مروارید شهر است که دسترسی به شدت عالی به شاهراه های اصلی تهران از جمله بزرگراه های همت و حکیم می باشد ؛ همین طور تنها 5 دقیقه با مترو وردآورد و 5 دقیقه با ایستگاه اتوبوس و تاکسی فاصله دارد.

پیش فروش امتیاز پروژه ساحل 3 به مراکز تفریحی و تجاری بسیار نزدیک بوده به طوری که تنها 5 دقیقه با بازار بزرگ ایران و 7 دقیقه با دریاچه چیتگر فاصله دارد.

سازنده پیش خرید امتیاز پروژه ساحل 3 

سازنده پروژه ساحل 3 ، شرکت تعاونی پیشگام ابنیه ساحل است که در سابقه درخشانی در مشارکت پروژه های مسکونی در منطقه 22 تهران دارد.

شرکت تعاونی پیشگام ابنیه ساحل با پلاک ثبتی 4/2097/38 و شماره پرونده 220013529 شروع به ساخت پیش فروش پروژه ساحل 3 کرده است که یکی از بهترین پروژه های امتیازی مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.

اگر بخواهیم به صورت کوتاه نگاهی به رزومه ساخت شرکت تعاونی پیشگام ابنیه ساحل کنیم می توان به مشارکت در پیمان کاری پروژه ساحل 1 در دور میدان ساحل کنیم که اولین فعالیت این مجموعه در منطقه 22 تهران بوده است .

شرکت تعاونی ابنیه ساحل پروژه دریایی ساحل 2 را در بندر انزلی تحویل داده و همین طور مشارکت در ساخت پروژه ی دوقلو پردیس المپیک در میدان المپیک را نیز جزو رزومه های خود ساخته است.

مشخصات پیش فروش پروژه ساحل 3 مروارید شهر

پیش خرید امتیاز پروژه ساحل 3 در یکی از بهترین زمین های محله مروارید شهر در کنار برج های صدف و سران در حال ساخت است که جزو قواره های جنوبی مروارید شهر می باشد که واحد های جنوبی پروژه ساحل 3 دارای ویو بی نظیری از شهر تهران می باشد .

امتیاز پروژه ساحل 3 در قطعه S6 در زمینی به وسعت 1.267 متری با تراکم کل 26.500 متر مربع و تراکم مفید 17.000 متری در حال ساخت می باشد ؛ پیش خرید پروژه ساحل 3 در قالب تک برج 31 طبقه که 25 طبقه آن مسکونی ، یک طبقه لابی و 5 طبقه آن منفی است در دست ساخت است که در کل 150 واحد مسکونی را در خود جای داده است.

در هر طبقه از امتیاز پروژه ساحل 3 شش واحد مسکونی با متراژ های 110 تا 130 متری دو و سه خوابه جای داده شده که بسیار مهندسی ساز و خوش نقشه بوده است .

همین طور تعداد پارکینگ های کلی پیش فروش پروژه ساحل 3 170 عدد است که از تعداد واحد ها بیشتر است که اعضا می توانند در انتهای پروژه و تحویل پارکینگ اضافه را از تعاونی خریداری کنند.

 

امکانات پروژه پیش خرید امتیاز ساحل سه منطقه 22 تهران

پروژه مسکونی ساحل سه یا همان سپانیر دارای تمامی امکانات رفاهی و خدماتی می باشند .

سازه پیش خرید پروژه ساحل 3 به صورت اسکلت فلزی بوده که از استحکام به شدت بالایی در ساخت بهره مند است که ساختار زدزلزله ای را به امتیاز ساحل سه اهدا کرده است.

لابی مجلل هتلینگ با ارتفاع سقف 8 متری اولین ویژگی پیش خرید امتیاز پروژه ساحل 3 به شمار می رود که با طراحی منحصر به فرد در دست احداث می باشد.

در لابی پیش فروش پروژه ساحل 3 سالن اجتماعات و سالن ورزش و همین طور در طبقات منفی مشاعات کامل آبی شامل استخر ، سونا و جکوزی برای ساکنین طراحی شده است.

امکانات خاصی دیگر از جمله جاروبرقی مرکزی ، روف گاردن ، کارواش و لاندری نیز در پیش خرید امتیاز پروژه ساحل 3 جای داده شده است که پروژه ساحل سه را به خاص ترین پروژه در محله مروارید شهر تبدیل کرده است.

واریزی و امتیاز پروژه ساحل 3 مروارید شهر

ابتدا به بررسی چگونگی نقل و انتقال در پیش فروش پروژه ساحل 3 می پردازیم ؛ امیتاز پروژه ساحل 3 نیز مانند تمامی پروژه های پیش خرید در منطقه 22 تهران به صورت دفترچه ای است که فروشنده در هنگام نقل و انتقال تمامی بدهی و قسط های خود را با تعاونی تسویه کرده و خریدار جدید مبلغ واریزی و حق امتیاز را با فروشنده تسویه می کند و تعاونی دفترچه مالک قبلی را باطل کرده و دفترچه جدید برای خریدار صادر می گردد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اعضا قادر به انتخاب کردن متراژ ، طبقه و جهت نیستند و تا 6 ماه مانده به تحویل پروژه بایستی صبر کنند که با توجه به رتبه بندی که بستگی به نحوه واریزی اقساط اعضا دارد شماره گذاری شده و شروع به انتخاب واحد خواهند کرد.

واریزی به روز امتیاز پروژه ساحل 3 به صورت زیر می باشد.

سهام پروژه ساحل 3 = واریزی تا الان (انتهای آبان ماه 1402) مبلغ : یک میلیارد و 510 میلیون تومان می باشد(1.510.000.000 تومان).

+++

لازم به ذکر است که قیمت حق امتیاز پروژه ساحل 3 تا انتهای آبان ماه سال 1402 از مبلغ 1 میلیارد و 900 میلیون تومان (1.900.000.000 تومان) تا 2 میلیارد و 200 میلیون تومان(2.200.000.000 تومان) با توجه به رتبه بندی برای فروش گذاشته شده است.

++++
اقساط امتیاز پروژه ساحل 3 نیز به صورت:

اقساط پروژه ساحل 3 به صورت سه ماهه 150 میلیونی است که به صورت ماهانه 50 میلیونی نیز قابل پرداخت می باشند .

اقساط باقی مانده تا انتهای سال 1402 به صورت :

انتهای آذر 1402 : مبلغ 50 میلیون تومان (50.000.000 تومان )

سه ماهه زمستان 1402 : مبلغ 150 میلیون تومان (150.000.000  تومان )

می باشد ؛ این اقساط تا پایان سال 1402 می باشد که و اقساط آینده هنوز از طرف تعاونی اعلام نشده است.

پیش بینی ما برای اقساط سال 1403 افزایش قیمت اقساط به صورت ناچیز بوده که به همین صورت قابل پرداخت می باشد و همین طور به احتمال بسیار بالا سال 1403 آخرین سال پرداختی اقساط می باشد و امتیاز پروژه ساحل 3 دیگر قسطی نخواهد داشت.

جمع بندی پیش خرید و پیش فروش امتیاز پروژه ساحل سه مروارید شهر

اگر به دنبال پروژه ای فول آپشن با تمامی امکانات خدماتی و رفاهی هستید که با پیش رفت فیزیکی بالا در حال ساخت می باشد ، ما پروژه مسکونی ساحل 3 را معرفی می کنیم.

پیش خرید پروژه ساحل 3 یکی از منطقی پروژهای منطقه 22 تهران به شمار می رود که با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه که در مرحله اتمام اسکلت می باشد و همین طور تعاونی کارکشته که در حال ساخت این پروژه می باشد و قیمت بسیار معقول گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و سکونت شما عزیزان می باشد.

همین طور پیش بینی شرکت تعاونی ابنیه ساحل برای تحویل امتیاز پروژه ساحل 3 سال 1404 بوده است.

 

لیست پروژه های معتبر منطقه 22 تهران دریاچه چیتگر مروارید شهر شهرک چیتگر که توسط املاک برج بلند معرفی می شود.

پیش فروش امتیاز پروژه زاگرس 

پیش فروش امتیاز پروژه پاسارگاد 2

پیش فروش امتیاز پروژه ترنج

پیش فروش امتیاز پروژه نیروزمینی ارتش

پیش فروش امتیاز پروژه مرجان 

پیش فروش امتیاز پروژه H2 نیروهوایی

پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی

پیش فروش امتیاز پروژه سفیر (S2)

پیش فروش امتیاز پروژه دیپلمات 

پیش فروش امتیاز پروژه کامرانیه (K2)

پیش فروش امتیاز پروژه الهیه و فرشته (F7 و F8)

پیش فروش امتیاز پروژه بانک ملی سپاشهر

پیش فروش امتیاز پروژه هزاره سوم

پیش فروش امتیاز پروژه هزاره سوم 2

پیش فروش امتیاز پروژه آرتمیس

پیش فروش امتیاز پروژه میعاد شهید خلیلی

پیش فروش امتیاز پروژه بتاجا

پیش فروش امتیاز پروژه نخل

پیش فروش امتیاز پروژه آفتاب مهتاب

پیش فروش امتیاز پروژه امپریال پالاس

پیش فروش امتیاز پروژه تریتیوم VIP

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان

پیش فروش امتیاز پروژه تندیس اقاقیا

پیش فروش امتیاز پروژه برلیان بهداری

پیش فروش امتیاز پروژه سران 1 

پیش فروش امتیاز پروژه خاتم

پیش فروش امتیاز پروژه ساحل 3

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 3

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 4

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 5 

پیش فروش امتیاز پروژه میلان 3

 

امکانات

بدون امکانات.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.