بارگذاری نقشه...

پیش فروش پروژه هزاره سوم مروارید شهر

کد ملک: 9751
املاک مروارید شهر, تهران,
Iran
2160000000 تومان پیش خرید
آپارتمان
  • 605
  • 0
  • 2 اتاق خواب
  • 2 حمام
  • 100 مترمربع
آقای ذوالقدر 09120224522
آقای ذوالقدر 09120224522
مدیریت تماس

توضیحات

آبان 1402

پیش فروش پروژه هزاره سوم مروارید شهر

پروژه هزاره سوم در محله مروارید شهر در انتهای خیابان اصلی مروارید شهر در نزدیکی برج های افرا ، حسابرسان و کامرانیه واقع شده است.

سازنده پروژه هزاره سوم تعاونی مسکن سازان کیان است که رزومه قوی در ساخت پروژه های مسکونی در مناطق 1 و 2 و همین طور شهرک مسکونی در وردآورد دارد در حال ساخت است.

زمین پروژه هزاره سوم در قطعه A4 در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع با پلاک ثبتی  ۲۱۲۰/۴ که دارای سند تک برگ نیز می باشد در حال ساخت است.

یکی از مزیت های مهم پروژه هزاره سوم همین سند دار بودن زمین است که در انتهای ساخت و هنگام تحویل نهایت پس از 1 سال تمامی واحد های دارای سند تک برگ می شود.

تعاونی مسکن سازان کیان با شماره ثبت 579572 و شمار ثبت اتحادیه تعاونی به شماره 582147 یکی از قابل اطمینان ترین تعاونی های منطقه 22 تهران به شمار می رود.

پروژه هزاره سوم در قالب تک برج 27 طبقه که 22 طبقه آن مسکونی است و یک طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ و انباری است که در مجموع 176 واحد مسکونی را در خود جای داده که سهم هر طبقه 8 واحد مسکونی است که در کوریدور های بسیار بزرگ در کنار یک دیگر قرار گرفته اند.

همین طور پروژه هزاره سوم دارای جواز ساخت به شماره ۲۰۰۰۳۸۶۶ و ۲۲۰۰۰۳۹۲۷ می باشد که استارت پروژه از 15 اسفند ماه 1400 شروع شده و در حال حاضر (آبان 1402 ) در طبقه دوم مثبت (7 طبقه از منفی ) قرار دارد که به نسبت پروژه های دیگر منطقه 22 پیشرفت بسیار عالی و قابل قبولی دارد.

نکته بسیار مهم در تعاونی مسکن سازان کیان همین تعهد به ساخت است که می توان با توجه به مبالغ پرداختی که شما به پروژه دارید پیشرفت فیزیکی پروژه را نیز ببینید که در کمتر تعاونی منطقه 22 تهران مشاهده می شود.

سازه پروژه هزاره سوم بتنی است که با بهترین متریال ساخت در حال ساخت است که به جرات می توان گفت یکی از خوش ساخت ترین پروژه های مروارید شهر محسوب می شود.

متراژ های پروژه هزاره سوم به صورت میانگین 100 متری است یعنی شما وقتی یک سهم را خریداری می کنید 100 متر واحد در پروژه هزاره سوم دارید که امکان کمتر شدن و بیشتر شدن است که در مراحل جلو تر پروژه با توجه به متراژ انتخابی اعضا به اقساط سهام داران  اضافه یا کاسته می شود.

دلیل اصلی این کار یکسان سازی و میزان پرداختی معقول تمامی اعضا است به طور مثال قطعا خواهان واحد های متراژ کوچیک تر بیشتر از واحد های سه خوابه و متراژ بالا است که این امر باعث کاهش پرداختی های اعضا و گران تر شدن یک واحد و ارزان ماندن واحد دیگر است که حتی اقساط واحد ها نیز فرق می کند اما تعاونی مسکن سازان کیان با توجه به تجربه قوی در ساخت پروژهای مسکونی این امر را حذف کرده که ارزش سهام های پروژه کاهش پیدا نکند و تمامی پرداختی ها دقیق و یکسان برای تمامی اعضا باشد که در انتهای پروژه با توجه به نحوه پرداختی اعضا رتبه بندی شده در تعاونی متراژ و طبقه واحد های خود را انتخاب کنند.

امکانات پروژه هزاره سوم مروارید شهر

لابی مجلل هتلینگ همراه با لابی من و نگهبان 24 ساعته همین طور مشاعات آبی کامل مثل سونا ، استخر و جکوزی در پروژه هزاره سوم تعبیه شده است.

سالن اجتماعات و سالن ورزش همین طور مهدکودک نیز در پروژه هزاره سوم قرار دارد .

سیستم سرمایش و گرمایش همراه با 4 لاین آسانسور و شوتینگ با بهترین برند در پروژه هزاره سوم نصب خواهد شد.

اطلاعات اختصاصی پروژه هزاره سوم مروارید شهر

سهام های پروژه هزاره سوم همان طور که در بالا گفته شد 100 متر است که می توان به صورت سهام های سه دانگ و شش دانگ خرید کرد.

تا انتهای سال 1402 اعضا باید مبلغ یک میلیارد و 510 میلیون تومان پرداختی داشته باشند که در حال حاضر (آبان 1402) تمامی اعضا مبلغ 1 میلیارد و 310 میلیون پرداختی داشته اند که مابقی اقساط در تاریخ های زیر باید پرداخت شود.

1402/09/25 مبلغ 50 میلیون تومان

1402/10/25 مبلغ 50 میلیون تومان

1402/11/25 مبلغ 50 میلیون تومان

1402/12/25 مبلغ 50 میلیون تومان

حق امتیاز پروژه هزاره سوم به روز بوده و در آبان ماه 1402 مبلغ حدودی 800 تا 850 میلیون تومان است که با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه این مبلغ افزایش خواهد یافت.

تمامی پرداختی های بالا برای سهام 6 دانگ است و برای سهام سه دنگ نصف این مبالغ می باشد.

.

هنوز اقساط سال آینده تعاونی مسکن سازان کیان مشخص نیست و به احتمال زیاد به همین روند ماهیانه پرداختی مبلغ 50 میلیون تومان ادامه داشته باشد.

 

 

.

لیست پروژه های معتبر منطقه 22 تهران دریاچه چیتگر مروارید شهر شهرک چیتگر که توسط املاک برج بلند معرفی می شود.

پیش فروش امتیاز پروژه زاگرس 

پیش فروش امتیاز پروژه پاسارگاد 2

پیش فروش امتیاز پروژه ترنج

پیش فروش امتیاز پروژه نیروزمینی ارتش

پیش فروش امتیاز پروژه مرجان 

پیش فروش امتیاز پروژه H2 نیروهوایی

پیش فروش امتیاز پروژه پدافند هوایی

پیش فروش امتیاز پروژه سفیر (S2)

پیش فروش امتیاز پروژه دیپلمات 

پیش فروش امتیاز پروژه کامرانیه (K2)

پیش فروش امتیاز پروژه الهیه و فرشته (F7 و F8)

پیش فروش امتیاز پروژه بانک ملی سپاشهر

پیش فروش امتیاز پروژه هزاره سوم

پیش فروش امتیاز پروژه هزاره سوم 2

پیش فروش امتیاز پروژه آرتمیس

پیش فروش امتیاز پروژه میعاد شهید خلیلی

پیش فروش امتیاز پروژه بتاجا

پیش فروش امتیاز پروژه نخل

پیش فروش امتیاز پروژه آفتاب مهتاب

پیش فروش امتیاز پروژه امپریال پالاس

پیش فروش امتیاز پروژه تریتیوم VIP

پیش فروش امتیاز پروژه دندانپزشکان

پیش فروش امتیاز پروژه تندیس اقاقیا

پیش فروش امتیاز پروژه برلیان بهداری

پیش فروش امتیاز پروژه سران 1 

پیش فروش امتیاز پروژه خاتم

پیش فروش امتیاز پروژه ساحل 3

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 3

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 4

پیش فروش امتیاز پروژه نارنجستان 5 

پیش فروش امتیاز پروژه میلان 3

پیش فروش پروژه بقیه الله 5

امکانات

فایل های فوری فروش

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.